J A V N I  K O N K U R S za prijem radnika u radni odnos na određeno vrijeme do 2 godine, sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 3 mjeseca

J A V N I  K O N K U R S za prijem radnika u radni odnos na određeno vrijeme do 2 godine, sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 3 mjeseca

Na osnovu člana 43. Statuta  Javne zdravstveno-nastavne ustanove Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla, a u vezi sa članom 20 a. Zakona o radu („Službene novine Federacije BiH“ broj: 26/16 i 89/18), članova 4., 6.-17. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Tuzlanskom kantonu („Sl. novine Tuzlanskog kantona“ broj: 4/19, 4/20, 11/20 i 5/21.), te članova 13., 14., 16.-29. i 35.-42. Pravilnika o radu – I dio (prečišćeni tekst) broj: 04-2388-1/2024. od 29.03.2024. godine, Pravilnika o radu – III dio (unutrašnja organizacija i sistematizacija radnih mjesta), broj: 04-497-2/2024. od 24.01.2024. godine, i Odluke o utvrđivanju potrebe i raspisivanju Javnog konkursa za prijem radnika u radni odnos na određeno vrijeme do 2 godine, sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 3 mjeseca, broj: 13-03-6950-1/25 od 29.10.2025. godine, direktor Ustanove raspisuje

 

J A V N I  K O N K U R S

za prijem radnika u radni odnos na određeno vrijeme do 2 godine, sa punim radnim vremenom

uz obavezan probni rad u trajanju od 3 mjeseca

 

  1. Ordinirajući doktor – Timovi hitne medicinske pomoći u Službi hitne medicinske pomoći …………………………………..5 izvršilaca

 

Kratak opis poslova za poziciju broj 1.

Organizovanje rada i obezbjeđenje uslova za normalno odvijanje procesa rada: – učestvuje u obezbjeđivanju uslova za rad u saradnji sa šefom Odjeljenja; – horizontalno povezivanje; – vertikalno povezivanje zdravstvene zaštite.

 

Zdravstvena zaštita: – učestvuje u prijemu poziva i donosi odluku o potrebi hitnog zbrinjavanja,  upućivanju članova tima na intervenciju ili upućivanje pacijenta nadležnom doktoru; – daje medicinski savjet i telefonska upustva za provođenje osnovih mjera održavanja života i pružanja prve pomoći; –  vrši prijem, prvi i kontrolni pregled hitnog, odnosno oboljelog, povrijeđenog ili palijativnog pacijenta i ukazuje ambulantnu hitnu medicinsku pomoć; – pruža hitnu medicinsku pomoć porodilji tokom poroda izvan zdravstvene ustanove, odnosno tokom prijevoza; – vrši dijagnostičke postupke, određuje i primjenjuje terapiju prema protokolu o dijagnostičko terapijskim postupcima i koordinira radom ostalih članova tima; – propisuje lijekove u skladu sa propisima i protokolima o postupanju; -poduzima samostalno i uz pomoć članova tima neophodne intervencije radi zbrinjavanja hitnih stanja na mjestu događaja, tokom transporta i u ambulanti; – poduzima neophodne mjere kardiopulmonalne reanimacije uz upotrebu manuelnog ili automatskog vanjskog defibrilatora; – sprovodi sve dijagnostičko terapeutske postupke sukladno nomenklaturi usluga u primarnoj zdravstvenoj zašiti; – vrši pregled i poduzima neophodne intervencije na zahtjev policije; – vrši prijavu zaraznih oboljenja koja podliježu obaveznom prijavljivanju u skladu sa Zakonom o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti; – konstatuje smrt; – vrši postupak prisilne hospitalizacije; – nakon ukazane hitne medicinske pomoći, u slučaju potrebe, daje naloge za prijevoz ozlijeđene ili oboljele osobe u nadležnu zdravstvenu ustanovu radi nastavka liječenja, odnosno zbrinjavanja, ili prijevoz iz zdravstvene ustanove; – vodi tačnu i iscrpnu propisanu medicinsku i drugu dokumentaciju u skladu sa propisima o evidencijama iz oblasti zdravstva, propisima koji reguliraju rad hitne medicinske pomoći i drugim općim i posebnim mjerama; – obavještava telefonom nadležnu policijsku stanicu u slučaju saobraćajnih nesreća ili kada postoji pretpostavka da je do povrede ili oboljenja došlo izvršenjem krivičnog djela; – obavještava telefonom  ili pismenim putem nadležnu policijsku stanicu ili drugi nadležni državni organ u slučaju sumnje nasilja u porodici i nasilja nad djetetom; – učestvuje u uspotavljanju, razvijanju i održavanju sistema poboljšanja kvaliteta i sigurnosti zdravstvenih usluga, kao i u kontroli kvaliteta lječničke djelatnosti; – učestvuje u izradi standardnih postupaka za sve oblike hitne medicinske pomoći i usklađivanje primjene standarda u pružanju hitne medicinske pomoći; – obavezno korisiti ambulantni informacioni sistem; – učestvuje u radu komisije i drugih stručnih tijela; – aktivno i pasivno učestvuje u trajnom stručnom usavršavanju, kao i u educiranju osoblja i drugih stručnih kadrova u organima institucije; – učestvuje u održavanju i planiranju nabavke opreme, lijekova i potrošnog medicinskog materijala neophodnih za pružanje hitne medicinske pomoći; -primjenjuje postupke očuvanja zdravlja i zdravog okoliša, te brigu za ličnu sigurnost, sigurnost pojedinca i zajednice; – poštuje ljudsko dostojanstvo, integritet i prava pacijenata u skladu sa posebnim propisom o pravima, obavezama i odgovornostima pacijenata; – čuva kao profesionalnu tajnu podatke koji se odnose na zdravstveno stanje pacijenta; – u svom radu korsiti standardnu opremu u službi i drugim dijelovima u ustanovi; – obavlja i druge radnje i aktivnosti koje proizilaze iz općih i posebnih propisa ili po nalogu direktora i nadređenih.

Rad na poboljšanju i mjerenju kvaliteta prema planu održavanja i poboljšanja sistema kvaliteta i sigurnosti, te mjerenje kvaliteta kliničkog rada (kliničke revizije, indikatori).

 

Kandidati treba da ispunjavaju opšte, posebne uslove i ostale posebne uslove Javnog konkursa:

Opšti uslovi:

  1. da su državljani Bosne i Hercegovine
  2. da su stariji od 18 godina
  3. da su zdravstveno sposobni za poslove za koje se kandiduju

Za radno mjesto.

Potrebno zvanje-zanimanje, stručna sprema i radno iskustvo:¨

 

  • stručno zvanje, zanimanje, smjer: doktor medicine
  • stepen stručne spreme: VSS VII stepen/Integrirani I i II ciklus studija sa 360 bodova
  • radno iskustvo u struci : 6 mjeseci radnog iskustva u struci

 

 

Posebni uslovi:

 

  • Stručni ispit u stručnom zvanju doktor medicine
  • Važeća Licenca za samostalan rad u zvanju traženom u konkursu, koju izdaje nadležna Ljekarska komora
  • Edukacija iz oblasti hitne medicinske pomoći (ALS)

 

Uz prijavu na Javni konkurs kandidati treba da dostave:

  1. Prijavni obrazac (uredno popunjen i svojeručno potpisan – preuzima se sa web stranice ustanove: dztuzla.ba ili na recepciji Ustanove);
  2. Izvod iz matične knjige rođenih;
  3. Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci);
  4. PBA-1 ili PBA-3 obrazac (ne starije od 6 mjeseci);
  5. Dokaz o završenom obrazovanju:
  • Diploma o završenom medicinskom fakultetu za zvanje doktor medicine VSS VII stepen/Diploma o završenom integriranom I i II ciklusu studija sa 360 bodova za zvanje doktor medicine i Dodatak diplomi o završenom integriranom I i II ciklusu studija sa 360 bodova za zvanje doktor medicine;
  1. Uvjerenje o položenom stručnom ispitu u zvanju doktor medicine;
  2. Edukacija iz oblasti hitne medicinske pomoći (ALS);
  3. Važeću Licencu za samostalan rad u zvanju doktora medicine, izdatu od nadležne Ljekarske komore;
  4. Uvjerenje o radnom iskustvu u struci i zanimanju sa naznakom poslova koje je kandidat obavljao kod poslodavca (Ukoliko kandidat nije u mogućnosti dostaviti Uvjerenje o radnom iskustvu u struci i zanimanju poslodavca ,može da dostavi Uvjerenje o radnom stažu izdato od nadležne Porezne uprave ili Uvjerenje o radnom stažu izdato od Federalnog zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje- Kantonalna administrativna služba Tuzla,u kojem je naznačena šifra zanimanja).

 

Radi bodovanja i rangiranja kandidata u skladu sa Pravilnikom o radu – I dio, kandidati uz prijavu treba da dostave sljedeću dokumentaciju:

 

  1. Uvjerenje sa prosjekom ocjena ostvarenih tokom studija (kao dokaz uvažiće se i Dodatak diplomi).
  2. Kandidati koji se nalaze na evidenciji nezaposlenih lica Službe za zapošljavanje radi bodovanja mogu da dostave uvjerenje ove Službe da se vode na evidenciji nezaposlenih lica i o vremenu provedenom na evidenciji nezaposlenih lica nakon sticanja stručne spreme koja se traži Javnim konkursom.
  3. Kandidati mogu dostaviti dokumentaciju kojom se dokazuju prava prema Zakonu o dopunskim pravima branitelja i članova njihovih obitelji Tuzlanskog kantona na osnovu koje će ostvariti prednost pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom, kada imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova (uspjeh tokom školovanja u struci koja se traži Javnim konkursom, radno iskustvo u struci i vrijeme provedeno na evidenciji Službe za zapošljavanje u struci koja se traži Javnim konkursom) i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem testiranja i intervjua.

 

Kandidati koji ne dostave dokumentaciju navedenu pod: a) i b), neće biti bodovani po tom osnovu, a kandidati koje ne dostave dokaz pod c) ne ostvaruju pravo na razmatranje prednosti pri zapošljavanju nad ostali kandidatima pod uslovom da imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem testiranja i intervjua.

 

Svi dokumenti koji se dostavljaju uz prijavu na Javni konkurs moraju biti u ovjerenoj kopiji.

 

Napomena: Svaki izabrani kandidat će biti u obavezi da prije prijema u radni odnos, odnosno prije potpisivanja Ugovora o radu dostavi:

  • Ljekarsko uvjerenje kao dokaz da su tjelesno i duševno sposobni za obavljanje poslova za koje se kandiduju

 

Javni konkurs objavljen u Dnevnom listu „Oslobođenje“ će biti objavljen i na web stranicama JU Službe za zapošljavanje Tuzlanskog kantona i Javne zdravstveno-nastavne ustanove Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla.

 

Rok za podnošenje prijava na Javni konkurs je 8 dana, a počinje teći narednog dana od dana njegovog objavljivanja u dnevnom listu.

 

Podnosilac neblagovreme, nepotpune i neuredne prijave nije učesnik Javnog konkursa i nema procesnu legitimaciju za pobijanje odluke o izboru kandidata ili čitavog postupka za zasnivanje radnog odnosa, pred Upravnim odborom Ustanove, odnosno pred nadležnim sudom.

 

Urednom prijavom na Javni konkurs smatra se uredno popunjen PRIJAVNI OBRAZAC.

 

Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su priloženi svi dokazi o ispunjavanju općih, posebnih i ostalih posebnih uslova naznačenih u Javnom konkursu, koje kandidati treba da dostave prilikom prijave na  Javni konkurs.

 

Blagovremenom prijavom na Javni konkurs smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u Javnom konkursu.

Ispunjavanje uslova utvrđenih Javnim konkursom računa se sa danom predaje prijave.

 

Prijave kandidata koji ne ispunjavaju uslove Javnog konkursa neće se uzimati u razmatranje.

 

Po zatvaranju Javnog konkursa Komisija za provođenje procedure prijema u radni odnos (u daljem tekstu: Komisija) će prema dostavljenoj dokumentaciji izvršiti klasifikaciju kandidata.

 

Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave na Javni konkurs, Komisija će odbaciti zaključkom.

 

Komisija će u pisanoj formi zaključkom obavijestiti kandidate koji nisu dostavili blagovremenu, potpunu i  urednu dokumentaciju.

 

Kandidati koji nisu dostavili blagovremenu, potpunu i  urednu dokumentaciju, ne mogu učestvovati u daljoj konkursnoj proceduri.

 

Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove Javnog konkursa i čije prijave budu blagovremene, potpune i uredne obavit će se provjera znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem pismenog testa, praktičnog rada i intervjua.

 

Komisija će pismenim putem pozvati kandidate na provjeru znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina putem pismenog testa.

 

Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare najmanje 70% od ukupnog broja bodova stiču pravo da pristupe praktičnom radu i intervju, koji ima za cilj procjenu profesionalnih karakteristika, iskazanih sposobnosti i kompetencija za radno mjesto na koje se kandidat prijavio.

 

Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare manje od 70% od ukupnog broja bodova isključuju se iz dalje procedure prijema u radni odnos.

 

Komisija će izvršiti bodovanje kandidata, te sačiniti rang listu uspješnih kandidata i istu istaknuti na Oglasnoj ploči Ustanove.

 

Izvještaj o provedenom postupku i rang listu uspješnih kandidata Komisija će dostaviti direktoru Ustanove, koji će donijeti odluku o izboru kandidata sa liste uspješnih kandidata.

 

Prijave na Javni konkurs dostaviti  u zatvorenim kovertama putem pošte ili lično na adresu, UZ OBAVEZNU NAZNAKU NA KOVERTI ZA KOJE SE RADNO MJESTO KANDIDAT PRIJAVLJUJE:

 

 

Javna zdravstveno-nastavna ustanova

Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla

 

75000 T U Z L A

Ul. Albina i Franje Herljevića broj 1

 

KOMISIJI  ZA PROVOĐENJE PROCEDURE PRIJEMA U RADNI ODNOS

“Prijava na Javni konkurs za prijem u radni odnos /navesti poziciju/_____“

sa naznakom  „NE OTVARATI“

 

              Kandidati se mole da ne dostavljaju dokumente koji nisu traženi Javnim konkursom.

 

        Dokumentaciju dostavljenu uz prijavu na Javni konkurs Ustanova neće vraćati kandidatima.

 

 

Javni konkurs Ordinirajuci doktori puno radno vrijeme

PRIJAVNI OBRAZAC za Javni konkurs

Podijeli na socijalnim mrežama...