JAVNI OGLAS za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 30 (trideset) dana
Na osnovu člana 43. Statuta Javne zdravstveno-nastavne ustanove Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla, a u vezi sa članom 20a. Zakona
o radu („Službene novine Federacije BiH“ broj: 26/16 i 89/18), članova 4., 6.-17. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u
Tuzlanskom kantonu („Sl. novine Tuzlanskog kantona“ broj: 4/19, 4/20, 11/20 i 5/21.), te članova 13., 14., 16.-29. i 35.-42. Pravilnika o radu – I dio
(prečišćeni tekst) broj: 04-2388-1/2024. od 29.03.2024. godine, Pravilnika o radu – III dio (unutrašnja organizacija i sistematizacija radnih mjesta), broj:
04-497-2/2024. od 24.01.2024. godine i Odluke o utvrđivanju potrebe i raspisivanju Javnog oglasa za prijem radnika u radni odnos na neodređeno
vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 30 (trideset) dana, broj: 13-03-1809-1/25 od 07.05.2025. godine, direktor
Ustanove raspisuje
J A V N I O G L A S
za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom
uz obavezan probni rad u trajanju od 30 (trideset) dana
1. Knjigovođa materijalnog knjigovodstva u Odjeljenju za računovodstvo
– Služba za ekonomsko-finansijske poslove ………………………………………………………………………………………………. 1 izvršilac
Kratak opis poslova za poziciju pod broj 1:
Knjigovodstveni poslovi: – organizuje rad u materijalnom knjigovodstvu; – strogo vodi računa da se poslovi moraju obavljati na način i u rokovima kako
je to određeno i odredbama Zakona o računovodstvu i Računovodstvenim standardima; – usko sarađuje sa glavnim knjigovođom po pitanju ispravnosti
dokumentacije za knjiženje, obavlja poslove u datim rokovima i predlaže mjere za otklanjanje nedostataka koji bi imali uticaja na kvalitet i ažurnost
izvršenja poslova; – vodi analitičko knjigovodstvo svih stalnih sredstava po organizacionim jedinicama, provodi sve promjene u nabavkama, otuđenju i
rashodovanju imovine; – radi na usaglašavanju stanja po knjigovodstvu sa stanjem po popisu koja se unose u popisne liste i vrši odgovarajuća knjiženja
po zapisnicima i elaboratima popisnih komisija; – vodi knjigu stalnih sredstava shodno odredbama Zakona o računovodstvu i Računovodstvenim
standardima; – po uputama i nadzorom glavnog knjigovođe sastavlja dodatnu ili novu dokumentaciju u vezi s knjiženjem stanja i promjena na stalnim
sredstvima Ustanove, te sastavlja obračun i predračun amortizacije stalnih sredstava, kao i izradu materijala potreban za sastavljanje godišnjeg izvještaja
uz završni račun Ustanove; – radi na pripremanju materijala za redovnu i vanrednu inventarizaciju stvari iz stalnih sredstava, prilikom samog postupka
inventarisanja, kao i prilikom sastavljanja elaborata o inventarisanju; – vrši revalorizaciju stalnih sredstava; – na zahtjev drugih službi daje knjigovodstvene
podatke potrebne za sastavljanje raznih izvještaja i obračuna; – vodi svakodnevnu evidenciju o svojim izvršenim poslovima i radnim zadacima po količini i
istu svakodnevno daje na potpis glavnom knjigovođi; – za izvršenje svojih zadataka odgovoran je u skladu sa zakonskim propisima za kvalitetno i
blagovremeno obavljanje poslova i radnih zadataka.
Kandidati treba da ispunjavaju opšte i druge propisane uslove Javnog oglasa:
Opšti uslovi:
1. da su državljani Bosne i Hercegovine;
2. da su stariji od 18 godina;
3. da su zdravstveno sposobni za poslove za koje se kandiduju.
Za radno mjesto na poziciju rednim brojem 1.
Potrebno zvanje, zanimanje, smjer, stepen stručne spreme i radno iskustvo:
stručno zvanje, zanimanje, smjer: srednja ekonomska škola – SSS IV stepen – ekonomski tehničar
radno iskustvo u struci: 6 (šest) mjeseci
Kandidati koji se prijavljuju na Javni oglas treba da dostave:
1. Prijavni obrazac (uredno popunjen i svojeručno potpisan – preuzima se sa web stranice ustanove: www.dztuzla.ba ili na recepciji Ustanove);
2. Izvod iz matične knjige rođenih;
3. Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci);
4. PBA-1/ili PBA-3 (ne starije od 6 mjeseci);
5. Dokaz o završenom obrazovanju koje se traži Javnim oglasom:
za poziciju pod rednim brojem 1. Diploma o završenoj srednjoj ekonomskoj školi – SSS IV stepen – ekonomski tehničar
6. Uvjerenje o radnom iskustvu u struci i zanimanju od poslodavca.
(Ukoliko kandidat nije u mogućnosti dostaviti Uvjerenje o radnom iskustvu u struci i zanimanju od poslodavca, može da dostavi Uvjerenje o radnom
stažu izdato od nadležne Porezne uprave ili Uvjerenje o radnom stažu izdato od Federalnog zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje –
Kantonalna administrativna služba Tuzla, u kojem je naznačena šifra zanimanja)
Radi bodovanja i rangiranja kandidata u skladu sa Pravilnikom o radu – I dio, kandidati uz prijavu treba da dostave sljedeću dokumentaciju:
a) Uvjerenje sa prosjekom ocjena ostvarenih tokom školovanja
b) Kandidati koji se nalaze na evidenciji nezaposlenih lica Službe za zapošljavanje, radi bodovanja mogu da dostave uvjerenje ove Službe da se
vode na evidenciji nezaposlenih lica i o vremenu provedenom na evidenciji nezaposlenih lica;
c) Kandidati mogu dostaviti dokumentaciju kojom se dokazuju prava prema Zakonu o dopunskim pravima branitelja i članova njihovih obitelji
Tuzlanskog kantona na osnovu koje će ostvariti prednost pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom, kada imaju isti broj
bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova (uspjeha tokom školovanja, vrijeme provedeno na evidenciji Službe
za zapošljavanje) i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina – putem intervjua.
Kandidati su obavezni dostaviti dokumentaciju navedenu pod: a).
Kandidati koji ne dostave dokumentaciju navedenu pod: b) neće biti bodovani po tom osnovu, a kandidati koji ne dostave dokaz pod c) ne ostvaruju pravo
na razmatranje prednosti pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom da imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po
osnovu posebnih uslova i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina – putem intervjua.
Kandidati koji se prijavljuju za više pozicija dostavljaju dokumentaciju za svaku poziciju posebno.
Svi dokumenti koji se dostavljaju uz prijavu na Javni oglas moraju biti u orginalu ili u ovjerenoj kopiji.
Napomena: Izabrani kandidati će biti u obavezi da prije prijema u radni odnos, odnosno prije potpisivanja Ugovora o radu dostave:
Ljekarsko uvjerenje kao dokaz da su tjelesno i duševno sposobni za obavljanje poslova za koje se kandiduju;
Uvjerenje da protiv lica nije pokrenut krivični postupak, ne starije od datuma izlaska Javnog oglasa.
Javni oglas ostaje otvoren 8 (osam) dana od dana objavljivanja, a rok za podnošenje prijava počinje teći narednog radnog dana od dana njegovog
objavljivanja u dnevnom listu.
Podnosilac neuredne, nepotpune i neblagovreme prijave nije učesnik Javnog oglasa i nema procesnu legitimaciju za pobijanje odluke o izboru kandidata
ili čitavog postupka za zasnivanje radnog odnosa, pred Upravnim odborom Ustanove, odnosno pred nadležnim sudom.
Urednom prijavom na Javni oglas smatra se uredno popunjen i potpisan PRIJAVNI OBRAZAC.
Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su kandidati dostavili sve dokaze o ispunjavanju opštih i posebnih uslova i ostale dokumentacije koja se
traži Javnim oglasom.
Blagovremenom prijavom na Javni oglas smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u Javnom oglasu.
Ispunjavanje uslova utvrđenih Javnim oglasom računa se sa danom predaje prijave.
Po zatvaranju Javnog oglasa, Komisija za provođenje procedure prijema u radni odnos (u daljem tekstu: Komisija) će prema dostavljenoj dokumentaciji
izvršiti klasifikaciju kandidata.
Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave na Javni oglas, Komisija će odbaciti zaključkom.
Komisija će u pisanoj formi zaključkom obavijestiti kandidate koji nisu dostavili urednu, potpunu i blagovremenu dokumentaciju.
Kandidati koji nisu dostavili urednu, potpunu i blagovremenu dokumentaciju, ne mogu učestvovati u daljnjoj oglasnoj proceduri.
Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove Javnog oglasa i čije prijave budu uredne, potpune i blagovremene obavit će se provjera znanja, radnih i stručnih
sposobnosti i vještina putem pismenog testa i intervjua.
Komisija će pismenim putem pozvati kandidate na provjeru znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina putem pismenog testa.
Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare najmanje 70% od ukupnog broja bodova stiču pravo da:
pristupe intervju-u, koji ima za cilj procjenu profesionalnih karakteristika, iskazanih sposobnosti i kompetencija za radno mjesto na koje se kandidat
prijavio
Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare manje od 70% od ukupnog broja bodova isključuju se iz dalje procedure prijema u radni odnos.
Komisija će izvršiti bodovanje kandidata, te sačiniti rang Listu uspješnih kandidata i istu istaknuti na Oglasnoj ploči Ustanove.
Izvještaj o provedenom postupku i rang Listu uspješnih kandidata Komisija će dostaviti direktoru Ustanove, koji će donijeti Odluku o izboru kandidata sa
liste uspješnih kandidata.
Prijave na Javni oglas dostaviti u zatvorenim kovertama putem pošte ili lično na adresu, UZ OBAVEZNU NAZNAKU NA KOVERTI ZA KOJE RADNO
MJESTO KANDIDAT APLICIRA:
Javna zdravstveno-nastavna ustanova
Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla
75000 T U Z L A
Ul. Albina i Franje Herljevića broj 1
KOMISIJI ZA PROVOĐENJE PROCEDURE PRIJEMA U RADNI ODNOS
“Prijava na Javni oglas za prijem u radni odnos /navesti poziciju_____“
sa naznakom „NE OTVARATI“
Dokumentaciju dostavljenu uz prijavu na Javni oglas Ustanova neće vraćati kandidatima.
DIREKTOR
Prim.prof.dr.sc. Samir Mačković
