J A V N I K O N K U R S za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca

J A V N I K O N K U R S za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca

Na osnovu člana 43. Statuta Javne zdravstveno-nastavne ustanove Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla, a u vezi sa članom 20 a. Zakona o radu („Službene novine Federacije BiH“, broj 26/16 i 89/18), člana 4. i članova 6.-17. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Tuzlanskom kantonu („Sl. novine Tuzlanskog kantona“, broj: 4/19, 4/20, 11/20 i 5/21.), te članova 13., 14. i 16.-29. Pravilnika o radu – I dio broj: 04-2315-1/2022. od 16.05.2022.godine, Pravilnika o radu – III dio (unutrašnja organizacija i sistematizacija radnih mjesta) broj: 04-5548-1/2022 od 24.10.2022.godine, Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu – III dio, broj: 04-7313-1/23. od 22.12.2023. godine i Odluke o utvrđivanju potrebe i raspisivanju Javnog konkursa za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca, broj: 16-02-7434-1/23. od 27.12.2023. godine, direktor Ustanove dana 18.01.2024. godine raspisuje

J A V N I K O N K U R S
za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom
uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca

1. Ordinirajući doktor – specijalista oftalmologije/specijalista oftalmologije i optometrije u Odjeljenju za očne bolesti – Specijalističko-konsultativna zdravstvena zaštita – Službe u zajednici……………………………………………………………….. 1 izvršilac
2. Interni revizor …………………………………………………………………………………………………………………………………………..1 izvršilac

Kratak opis poslova za poziciju broj 1:
Organizovanje rada i obezbjeđenje uslova za normalno odvijanje procesa rada: – učestvuje u obezbjeđivanju uslova za rad u saradnji sa šefom Odjeljenja; – horizontalno povezivanje; – vertikalno povezivanje zdravstvene zaštite.
Zdravstvena zaštita: – obavlja prve i ponovne ljekarske preglede; – ljekarski pregled u stanu pacijenta; – sistematski pregled; – sistematski pregled predškolske i školske djece; – skijaskopiju; – vrši određivanje refrakcionih grešaka i određivanje naočara; – keratometriju; – egzoftalmometriju; – tonometriju; – ispitivanje diplopija; – postavljanje indikacija za perimetriju; – ispitivanje poremećaja vida za boje; – vađenje stranih tijela sa vežnjače i rožnice; – obradu površnih rana; – sondiranje i ispiranje suznih kanala; – tuširanje vežnjače i kože kapaka; – aplikaciju lijeka; – davanje subkonjunktivalnih injekcija; – inciziju i kiretažu Majbomovih žlijezda; – odstranjivanje halaciona; – gonioskopiju; – tonografiju; – abraziju kod keratitisa i sideroze; – aplikaciju lijeka; – pregled fundusa biomikroskopom; – biomikroskopiju; – dijafanoskopiju; – previjanje; – usluge kod određivanja i primjene kontaktnih kornealnih leća; – određivanje probnog sočiva; – postavljanje probnog sočiva na rožnicu; – Burton ili fluoresceinski test na biomikroskopu; – određivanje refrakcije preko kontaktne leće; – određivanje definitivne kontaktne leće; – kontrolne preglede kontaktnih leća; – određivanje osjetljivosti rožnice esteziometrijom; – Širmerovu probu; – određivanje razrokosti kod djece; – ispitivanje motiliteta; – ispitivanje vidne oštrine kod razrokosti; – ispitivanje konvergencije; – ispitivanje binokularnog vida; – ispitivanje polja pogleda; – ispitivanje paraliza; – ispitivanje vidne oštrine kod nistagmusa; – ispitivanje funkcije mišića pokretača očne jabučice; – ispitivanje odnosa akomodacije i konvergencije; – postavlja indikacije za laser fotokoagulaciju; – postavlja indikacije za ultrazvučnu dijagnotiku; – upućuje pacijente na operacioni tretman; – radi u Kabinetu za kontaktna sočiva i glaukom; – vrši prijavljivanje nus pojava na sve vrste lijekova u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima.
Rad na poboljšanju i mjerenju kvaliteta prema planu održavanja i poboljšanja sistema kvaliteta i sigurnosti, te mjerenje kvaliteta kliničkog rada (kliničke revizije, indikatori).
Edukacija i stručno usavršavanje: – učestvuje u osposobljavanju zdravstvenih radnika (mentorstvo ljekarima pripravnicima, volonterima i specijalizantima); – uvođenje u rad novih radnika; – učešće u planiranju i realizaciji istraživačkih projekata; – publiciranje stručnih i naučnih radova; – stalno lično stručno usavršavanje i kontinuiran rad na uvođenju i primjeni savremenih medicinskih dostignuća.
Obavlja i druge poslove utvrđene standardima, politikama i procedurama zdravstvene zaštite u skladu sa svojom profesijom i potrebama Odjeljenja i poslovima vezanim za dato radno mjesto iz svoje struke, a po nalogu neposrednog rukovodioca.

Kratak opis poslova za poziciju broj 2:
Obavlja isključivo poslove interne revizije koji se odnose na: reviziju organizacije, reviziju zakonitosti i regularnosti finansijskih transakcija, reviziju izvršenja i finansijske revizije koje su u skladu sa međunarodnim strandardima za internu reviziju; – vrši sistematičan pregled i procjenu upravljanja rizikom i internih kontrola; – procjenjuje adekvatnost i efikasnost sistema finansijskog upravljanja i kontrole u smislu: identifikacije rizika, ocjene rizika i upravljanja rizikom; – ispunjavanja zadataka i postizanje definisanih ciljeva Ustanove; – ekonomične, efikasne i djelotvorne upotrebe resursa; – usklađenosti sa uspostavljenim politikama, procedurama, zakonima i regulativama; – čuvanja sredstava Ustanove od gubitaka kao rezultata svih vidova nepravilnosti; – integriteta i vjerodostojnosti informacija, računa i podataka, uključujući procese internog i eksternog izvještavanja; – priprema Pravilnik o radu interne revizije Ustanove; – priprema strateški plan interne revizije za period od 3 godine; – priprema godišnji plan interne revizije na osnovu procjene rizika i usvojenog strateškog plana i nakon što ga odobri direktor, osigurava njegovu adekvatnu implementaciju i nadzor nad njegovim izvršenjem; – informiše direktora ukoliko se pojavi sumnja o nepravilnosti ili prevari koje mogu rezultirati kriminalnim aktivnostima ili kršenjem propisa radi daljeg postupanja; – priprema godišnji izvještaj o aktivnostima u svom radu i priprema godišnji izvještaj o provedenim aktivnostima svoga rada; – evidentira sve aktivnosti revizije i čuva dokumentaciju koja se odnosi na internu reviziju; – čuva svaku profesionalnu ili poslovnu tajnu koju je saznao tokom interne revizije; – čuva sve radne zabilješke nastale u vrijeme obavljanja interne revizije; – obavlja i druge aktivnosti u skladu sa propisima koji regulišu oblast interne revizije.

Kandidati treba da ispunjavaju opšte, posebne uslove i ostale posebne uslove Javnog konkursa:

Za pozicije pod rednim brojem: 1. i 2.

Opšti uslovi:
1. da su državljani Bosne i Hercegovine
2. da su stariji od 18 godina
3. da su zdravstveno sposobni za obavljanje poslova radnog mjesta na koje apliciraju

Za poziciju pod rednim brojem 1.

Potrebno zvanje-zanimanje, stručna sprema i radno iskustvo, posebni uslovi i ostali posebni uslovi:
• Stručno zvanje, zanimanje: doktor medicine
• Stepen stručne spreme: VSS VII stepen/ integrirani I i II ciklus studija sa 360 bodova
• Radno iskustvo u struci: 1 godina/ili po položenom specijalističkom ispitu

Posebni uslovi:
• Specijalistički ispit iz oftalmologije/oftalmologije i optometrije
• Stručni ispit u stručnom zvanju doktor medicine
• Važeća Licenca za samostalan rad izdata od nadležne ljekarske komore
• Poznavanje rada na računaru

Za poziciju pod rednim brojem 2.

Potrebno zvanje-zanimanje, smjer/stepen stručne spreme/radno iskustvo:
• Stručno zvanje, zanimanje, smjer: diplomirani ekonomista/bachelor ekonomije/menadžmenta
• Stepen stručne spreme: VSS VII stepen/VSS I ciklus 240 ECTS bodova/drugi ili treći ciklus Bolonjskog sistema studiranja
• Radno iskustvo u struci: 3 godine radnog iskustva u struci nakon završenog VSS

Posebni uslovi:
• Certifikat internog revizora za javni sektor u FBiH izdat od strane Federalnog ministarstva finansija
• Poznavanje rada na računaru
• Poznavanje engleskog jezika
• Da nije u sukobu interesa u smislu odredbi člana 12. Zakona o internoj reviziji u javnom sektoru FBiH.

Kandidati uz prijavu na Javni konkurs treba da dostave:
1. Prijavni obrazac uredno popunjen i potpisan (preuzima se sa web stranice ustanove: www.dztuzla.ba ili na recepciji Ustanove – Uprava)
2. Izvod iz matične knjige rođenih
3. Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci)
4. PBA-1 ili PBA-3 obrazac
5. Dokaz o završenom obrazovanju:
Za poziciju broj 1.:
Diploma o završenom medicinskom fakultetu za zvanje doktor medicine VSS VII stepen ili
Diploma o završenom integriranom I i II ciklusu studija sa 360 bodova za zvanje doktor medicine i Dodatak diplomi o
završenom integriranom I i II ciklusu studija sa 360 bodova za zvanje doktor medicine.
Za poziciju broj 2.:
Diploma o završenom Ekonomskom fakultetu VSS VII stepen ili
Diploma i dodatak Diplomi za VSS I ciklus 240 ECTS bodova bachelor ekonomije/drugi ili treći ciklus Bolonjskog sistema
studiranja.
6. Uvjerenje o položenom stručnom ispitu u zvanju doktor medicine za poziciju broj 1.
7. Uvjerenje o položenom specijalističkom ispitu za poziciju broj 1.
8. Važeću Licencu za samostalan rad u zvanju specijaliste, izdatu od nadležne Ljekarske komore za poziciju broj 1.
9. Za poziciju pod rednim brojem 2.
– Certifikat internog revizora za javni sektor u FBiH izdat od strane Federalnog ministarstva finansija
– Dokaz o poznavanju engleskog jezika: Certifikat/Uvjerenje/Diploma i slično o stečenom znanju nakon provedene edukacije (kursa, tečaja i sl.). Napomena: Kao dokaz o poznavanju engleskog jezika neće se uzimati u obzir dokaz o položenom predmetu iz engleskog jezika i sl. tokom školovanja.
– Ovjerena Izjava da kandidat nije u sukobu interesa u smislu odredbi člana 12. Zakona o internoj reviziji u javnom sektoru u FBiH.
10. Dokaz o poznavanju rada na računaru za pozicije pod rednim brojem 1. i 2.: Certifikat/Uvjerenje/Diploma i slično o stečenom znanju nakon provedene edukacije (kursa, tečaja i sl.). Napomena: Kao dokaz o poznavanju rada na računaru neće se uzimati u obzir dokaz o položenom predmetu iz informatike i sl. tokom školovanja.

11. Radi bodovanja i rangiranja kandidata u skladu sa Pravilnikom o radu – I dio, kandidati uz prijavu treba da dostave sljedeću dokumentaciju:

a) Uvjerenje sa prosjekom ocjena ostvarenih tokom studija (dodiplomski, odnosno integrisani I i II ciklus studija)
b) Dokaz o radnom iskustvu u struci na istim ili sličnim poslovima na koje kandidat aplicira:
– za poziciju 1. u trajanju od najmanje jedne godine ili po položenom specijalističkom ispitu
– za poziciju 2. u trajanju od najmanje tri godine radnog iskustva u struci nakon završenog VSS
c) Kandidati koji se nalaze na evidenciji nezaposlenih lica Službe za zapošljavanje radi bodovanja mogu da dostave uvjerenje ove Službe da se vode na evidenciji nezaposlenih lica i o vremenu provedenom na evidenciji nezaposlenih lica nakon sticanja stručne spreme koja se traži Javnim konkursom.
d) Kandidati mogu dostaviti dokumentaciju kojom se dokazuju prava prema Zakonu o dopunskim pravima branitelja i članova njihovih obitelji Tuzlanskog kantona na osnovu koje će ostvariti prednost pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom, kada imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem testiranja, praktičnog rada i intervjua.

Kandidati su obavezni dostaviti dokumentaciju navedenu u tački 11. pod: a) i b).
Kandidati koji ne dostave dokumentaciju navedenu pod 11. c) neće biti bodovani po tom osnovu.
Kandidati koje ne dostave dokaz pod 11. d) ne ostvaruju pravo na razmatranje prednosti pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom da imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem testiranja i intervjua.

Svi dokumenti koji se dostavljaju uz prijavu na Javni konkurs moraju biti u originalu ili ovjerenoj kopiji.

Kandidati se mole da ne dostavljaju dokumente koji nisu traženi Javnim konkursom.

Napomena: Izabrani kandidati će biti u obavezi da prije prijema u radni odnos, odnosno prije potpisivanja Ugovora o radu dostave:

• Ljekarsko uvjerenje kao dokaz da zdravstveno stanje i psihofizičke sposobnosti izabranog kandidata odgovaraju uslovima radnog mjesta za koje je Javni konkurs raspisan;
• Uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka, ne starije od datuma izlaska Javnog konkursa.

Javni konkurs ostaje otvoren 8 dana od dana objavljivanja, a rok za podnošenje prijava počinje teći narednog radnog dana od dana njegovog objavljivanja u dnevnom listu.

Urednom prijavom na Javni konkurs smatra se uredno popunjen PRIJAVNI OBRAZAC.

Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su kandidati dostavili sve dokaze o ispunjavanju općih, posebnih i ostalih posebnih uslova i ostale dokumentacije koja se traži Javnim konkursom.

Blagovremenom prijavom na Javni konkurs smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u Javnom konkursu.

Ispunjavanje uslova utvrđenih Javnim konkursom računa se sa danom predaje prijave.

Po zatvaranju Javnog konkursa Komisija za provođenje procedure prijema u radni odnos (u daljem tekstu: Komisija) će prema dostavljenoj dokumentaciji izvršiti klasifikaciju kandidata.

Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave na Javni konkurs, Komisija će odbaciti zaključkom.

Komisija će u pisanoj formi zaključkom obavijestiti kandidate koji nisu dostavili urednu, potpunu i blagovremenu dokumentaciju.

Kandidati koji nisu dostavili urednu, potpunu i blagovremenu dokumentaciju, ne mogu učestvovati u daljnjoj konkursnoj proceduri.

Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove Javnog konkursa i čije prijave budu uredne, potpune i blagovremene obavit će se provjera znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina putem pismenog testa i intervjua.

Komisija će pismenim putem pozvati kandidate na provjeru znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina putem pismenog testa.

Kandidati koji na pismenom testiranju za poziciju ostvare najmanje 70% od ukupnog broja bodova stiču pravo da:
– pristupe intervju-u, koji ima za cilj procjenu profesionalnih karakteristika, iskazanih sposobnosti i kompetencija za radno mjesto na koje se kandidat prijavio.

Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare manje od 70% od ukupnog broja bodova isključuju se iz dalje procedure prijema u radni odnos.

Komisija će izvršiti bodovanje kandidata, te sačiniti rang listu uspješnih kandidata i istu istaknuti na Oglasnoj ploči Ustanove.

Izvještaj o provedenom postupku i rang listu uspješnih kandidata Komisija će dostaviti direktoru Ustanove, koji će donijeti odluku o izboru kandidata sa liste uspješnih kandidata.

Dokumentaciju dostavljenu uz prijavu na Javni konkurs Ustanova neće vraćati kandidatima.

Prijave na Javni konkurs dostaviti u zatvorenim kovertama putem pošte na adresu:

Javna zdravstveno-nastavna ustanova
Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla

75000 T U Z L A
Ul. Albina i Franje Herljevića broj 1

KOMISIJI ZA PROVOĐENJE PROCEDURE PRIJEMA U RADNI ODNOS
“Prijava na Javni konkurs za prijem u radni odnos
/OBAVEZNO NAVESTI POZICIJU/_______________________________________“
sa naznakom „NE OTVARATI“

NAPOMENA: Prijave na Javni konkurs dostavljene u zatvorenim kovertama, na kojima nije navedena pozicija
na koju kandidat aplicira, neće biti uzete u razmatranje.

DIREKTOR,

prof.dr.sc. Samir Mačković

 

PRIJAVNI-OBRAZAC za Javni konkurs

PRIJAVNI-OBRAZAC za Javni konkurs

Podijeli na socijalnim mrežama...