J A V N I K O N K U R S za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca
Na osnovu člana 43. Statuta Javno zdravstveno-nastavne ustanove Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla, a u vezi sa članom 20 a. Zakona o radu („Službene novine Federacije BiH broj 26/16 i 89/18), člana 4. i članova 6.-17. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Tuzlanskom kantonu (Sl. novine Tuzlanskog kantona 4/19, 4/20, 11/20 i 5/21.), te članova 13. 14. i 16.-29. Pravilnika o radu – I dio (prečišćeni tekst) broj: 04-2388-1/2022. od 29.03.2024. godine, Pravilnika o radu – III dio (unutrašnja organizacija i sistematizacija radnih mjesta) broj: 04-497-2/2024 od 24.01.2024.godine, Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu – III dio, broj: 04-1926-1/24. od 18.03.2024. godine i Odluke o utvrđivanju potrebe i raspisivanju Javnog konkursa za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca, broj: 16-02-3389-1/24. od 23.04.2024. godine, direktor Ustanove dana 26.04.2024. godine raspisuje
J A V N I K O N K U R S
za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom
uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca
1. Interni revizor …………………………………………………………………………………………………………………………………………..1 izvršilac
Kratak opis poslova za poziciju broj 1:
Obavlja poslove interne revizije koji se odnose na: implementaciju programa revizije za vrijeme obavljanja aktivnosti revizije, informiše rukovodioca revidirane organizacije o početku revizije uz prezentaciju pisanog ovlaštenja, proučava dokumentaciju i uslove značajne za formulisanje objektivnog mišljenja, obrazlaže nalaze objektivno i istinito, u pisanoj formi uz priložene dokaze, informisati rukovodioca Odjela interne revizije ako se za vrijeme obavljanja revizije pojavi sumnja na nepravilnosti i/ili prevare, pravi nacrt revizorskog izvještaja i razmatra ga s upravom u revidiranoj organizaciji, potrebno je da uključi u završni revizorski izvještaj sva mišljenja uprave revidirane organizacije, dostavlja nacrt i finalni revizorski izvještaj rukovodiocu Odjela interne revizije, u slučaju sukoba interesa u vezi s revizijom potrebno je da odmah informiše rukovodioca Odjela interne revizije, potrebno je da vrati sva orginalna dokumenta nakon završetka revizije, čuva svaku državnu, profesionalnu ili poslovnu tajnu koju je saznao u toku interne revizije, čuva sve radne zabilješke nastale u vrijeme obavljanja interne revizije, obavlja i druge poslove u skladu s zakonskim i podzakonskim propisima koji regulišu oblast interne revizije u FBIH, dužan je da blagovremeno i zakonito obavlja zadate poslove, obavezan je da čuva ugled Ustanove i da se profesionalno ponaša na radnom mjestu.
Kandidati treba da ispunjavaju opšte, posebne uslove i ostale posebne uslove Javnog konkursa:
Opšti uslovi:
1. da su državljani Bosne i Hercegovine
2. da su stariji od 18 godina
3. da su zdravstveno sposobni za obavljanje poslova radnog mjesta na koje apliciraju
Za poziciju pod rednim brojem 1.
Potrebno zvanje-zanimanje, smjer/stepen stručne spreme/radno iskustvo:
• Stručno zvanje, zanimanje, smjer: diplomirani ekonomista/bachelor ekonomije/menadžmenta
• Stepen stručne spreme: VSS VII stepen/VSS I ciklus 240 ECTS bodova/drugi ili treći ciklus Bolonjskog sistema studiranja
• Radno iskustvo u struci: 3 godine radnog iskustva u struci nakon završenog VSS
Posebni uslovi:
• Certifikat internog revizora za javni sektor u FBiH izdat od strane Federalnog ministarstva finansija
• Poznavanje rada na računaru
• Poznavanje engleskog jezika
• Da nije u sukobu interesa u smislu odredbi člana 12. Zakona o internoj reviziji u javnom sektoru FBiH.
Kandidati uz prijavu na Javni konkurs treba da dostave:
1. Prijavni obrazac uredno popunjen i potpisan (preuzima se sa web stranice ustanove: www.dztuzla.ba ili na recepciji Ustanove –
Uprava)
2. Izvod iz matične knjige rođenih
3. Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci)
4. PBA-1 ili PBA-3 obrazac
5. Dokaz o završenom obrazovanju:
Diploma o završenom Ekonomskom fakultetu VSS VII stepen ili
Diploma i dodatak Diplomi za VSS I ciklus 240 ECTS bodova bachelor ekonomije/drugi ili treći ciklus Bolonjskog sistema
studiranja.
6. Certifikat internog revizora za javni sektor u FBiH izdat od strane Federalnog ministarstva finansija
7. Dokaz o poznavanju engleskog jezika: Certifikat/Uvjerenje/Diploma i slično o stečenom znanju nakon provedene edukacije (kursa, tečaja i sl.). Napomena: Kao dokaz o poznavanju engleskog jezika neće se uzimati u obzir dokaz o položenom predmetu iz engleskog jezika i sl. tokom školovanja.
8. Ovjerena Izjava da kandidat nije u sukobu interesa u smislu odredbi člana 12. Zakona o internoj reviziji u javnom sektoru u FBiH.
9. Dokaz o poznavanju rada na računaru: Certifikat/Uvjerenje/Diploma i slično o stečenom znanju nakon provedene edukacije (kursa, tečaja i sl.). Napomena: Kao dokaz o poznavanju rada na računaru neće se uzimati u obzir dokaz o položenom predmetu iz informatike i sl. tokom školovanja.
10. Radi bodovanja i rangiranja kandidata u skladu sa Pravilnikom o radu – I dio, kandidati uz prijavu treba da dostave sljedeću dokumentaciju:
a) Uvjerenje sa prosjekom ocjena ostvarenih tokom studija (dodiplomski, odnosno integrisani I i II ciklus studija)
b) Dokaz o radnom iskustvu u struci na istim ili sličnim poslovima na koje kandidat aplicira:
– u trajanju od najmanje tri godine radnog iskustva u struci nakon završenog VSS
c) Kandidati koji se nalaze na evidenciji nezaposlenih lica Službe za zapošljavanje radi bodovanja mogu da dostave uvjerenje ove Službe da se vode na evidenciji nezaposlenih lica i o vremenu provedenom na evidenciji nezaposlenih lica nakon sticanja stručne spreme koja se traži Javnim konkursom.
d) Kandidati mogu dostaviti dokumentaciju kojom se dokazuju prava prema Zakonu o dopunskim pravima branitelja i članova njihovih obitelji Tuzlanskog kantona na osnovu koje će ostvariti prednost pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom, kada imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem testiranja, praktičnog rada i intervjua.
Kandidati su obavezni dostaviti dokumentaciju navedenu u tački 10. pod: a) i b).
Kandidati koji ne dostave dokumentaciju navedenu pod 10. c) neće biti bodovani po tom osnovu.
Kandidati koje ne dostave dokaz pod 10. d) ne ostvaruju pravo na razmatranje prednosti pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom da imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem testiranja i intervjua.
Svi dokumenti koji se dostavljaju uz prijavu na Javni konkurs moraju biti u originalu ili ovjerenoj kopiji.
Kandidati se mole da ne dostavljaju dokumente koji nisu traženi Javnim konkursom.
Napomena: Izabrani kandidati će biti u obavezi da prije prijema u radni odnos, odnosno prije potpisivanja Ugovora o radu dostave:
• Ljekarsko uvjerenje kao dokaz da zdravstveno stanje i psihofizičke sposobnosti izabranog kandidata odgovaraju uslovima radnog mjesta za koje je Javni konkurs raspisan;
• Uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka, ne starije od datuma izlaska Javnog konkursa.
Javni konkurs ostaje otvoren 8 dana od dana objavljivanja, a rok za podnošenje prijava počinje teći narednog radnog dana od dana njegovog objavljivanja u dnevnom listu.
Urednom prijavom na Javni konkurs smatra se uredno popunjen PRIJAVNI OBRAZAC.
Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su kandidati dostavili sve dokaze o ispunjavanju općih, posebnih i ostalih posebnih uslova i ostale dokumentacije koja se traži Javnim konkursom.
Blagovremenom prijavom na Javni konkurs smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u Javnom konkursu.
Ispunjavanje uslova utvrđenih Javnim konkursom računa se sa danom predaje prijave.
Po zatvaranju Javnog konkursa Komisija za provođenje procedure prijema u radni odnos (u daljem tekstu: Komisija) će prema dostavljenoj dokumentaciji izvršiti klasifikaciju kandidata.
Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave na Javni konkurs, Komisija će odbaciti zaključkom.
Komisija će u pisanoj formi zaključkom obavijestiti kandidate koji nisu dostavili urednu, potpunu i blagovremenu dokumentaciju.
Kandidati koji nisu dostavili urednu, potpunu i blagovremenu dokumentaciju, ne mogu učestvovati u daljnjoj konkursnoj proceduri.
Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove Javnog konkursa i čije prijave budu uredne, potpune i blagovremene obavit će se provjera znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina putem pismenog testa i intervjua.
Komisija će pismenim putem pozvati kandidate na provjeru znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina putem pismenog testa.
Kandidati koji na pismenom testiranju za poziciju ostvare najmanje 70% od ukupnog broja bodova stiču pravo da:
– pristupe intervju-u, koji ima za cilj procjenu profesionalnih karakteristika, iskazanih sposobnosti i kompetencija za radno mjesto na koje se kandidat prijavio.
Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare manje od 70% od ukupnog broja bodova isključuju se iz dalje procedure prijema u radni odnos.
Komisija će izvršiti bodovanje kandidata, te sačiniti rang listu uspješnih kandidata i istu istaknuti na Oglasnoj ploči Ustanove.
Izvještaj o provedenom postupku i rang listu uspješnih kandidata Komisija će dostaviti direktoru Ustanove, koji će donijeti odluku o izboru kandidata sa liste uspješnih kandidata.
Dokumentaciju dostavljenu uz prijavu na Javni konkurs Ustanova neće vraćati kandidatima.
Prijave na Javni konkurs dostaviti u zatvorenim kovertama putem pošte na adresu:
Javna zdravstveno-nastavna ustanova
Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla
75000 T U Z L A
Ul. Albina i Franje Herljevića broj 1
KOMISIJI ZA PROVOĐENJE PROCEDURE PRIJEMA U RADNI ODNOS
“Prijava na Javni konkurs za prijem u radni odnos
/OBAVEZNO NAVESTI POZICIJU/_______________________________________“
sa naznakom „NE OTVARATI“
NAPOMENA: Prijave na Javni konkurs dostavljene u zatvorenim kovertama, na kojima nije navedena pozicija
na koju kandidat aplicira, neće biti uzete u razmatranje.
DIREKTOR,
s.r., Prim.prof.dr.sc. Samir Mačković