J A V N I  K O N K U R S za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom

J A V N I  K O N K U R S za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom

Na osnovu člana 43. Statuta  Javne zdravstveno-nastavne ustanove Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla, a u vezi sa članom 20 a. Zakona o radu („Službene novine Federacije BiH“ broj: 26/16 i 89/18), članova 4., 6.-17. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Tuzlanskom kantonu („Sl. novine Tuzlanskog kantona“ broj: 4/19, 4/20, 11/20 i 5/21.), te članova 13., 14., 16.-29. i 35.-42. Pravilnika o radu – I dio (prečišćeni tekst) broj: 04-2388-1/2024. od 29.03.2024. godine, Pravilnika o radu – III dio (unutrašnja organizacija i sistematizacija radnih mjesta), broj: 04-497-2/2024. od 24.01.2024. godine, i Odluke o utvrđivanju potrebe i raspisivanju Javnog konkursa za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca, broj: 13-03-7261-2/24. od 06.11.2024. godine, direktor Ustanove raspisuje

J A V N I  K O N K U R S

za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom

uz obavezan probni rad u trajanju od 3 mjeseca

 

  1. Ordinirajući doktor u timu porodične medicine u Odjeljenju u sjedištu sa ambulantama – Služba opšte-porodične medicine …………………………………………………………………………………………………………………………………….3 izvršioca
  2. Ordinirajući doktor u Odjeljenju za internu medicinu – Specijalističko-konsultativna zdravstvena zaštita – Službe u zajednici i specijalističko-konsultativna zdravstvena zaštita…………………………………………………………………………. 1 izvršilac

Kratak opis poslova pod rednim brojem 1.

Organizovanje rada i obezbjeđenje uslova za normalno odvijanje procesa rada: – učestvovanje u obezbjeđivanju uslova za rad u saradnji sa šefom Odjeljenja; – horizontalno povezivanje; – vertikalno povezivanje zdravstvene zaštite.

Zdravstvena zaštita:

Usluge liječenja: – upućivanje, referiranje i praćenje pacijenata na specijalističku/bolničku obradu; – propisivanje terapije i lijekova sa esencijalne liste lijekova po ovlaštenju; – parenteralno davanje lijeka (supkutana, intramuskularna, intravenska injekcija); – obrada površne rane bez šivanja; – skidanje šavova ili kopči; – obrada opekotine II stupnja; – vađenje stranog predmeta iz kože i potkožnog tkiva; –  kateterizacija mokraćne bešike; – ispiranje uha (cerumen); – imunizacija; – zaustavljanje krvarenja; – reanimacione mjere; – primarno zbrinjavanje (imobilizacija) distorzija i prijeloma; – postavljanje fiksacionog zavoja; – EKG snimanje sa očitavanjem; –  evidentiranje i prijava zaraznih bolesti i hroničnih nezaraznih bolesti; – izvodi ultrazvučni pregled ukoliko je edukovan iz te oblasti kao i sistematske preglede radnika; – izdavanje potvrde o privremenoj nespososbnosti za rad (doznaka); – izvještaj ljekara o povredi ili oštećenju zdravlja (ozljedni list); – ljekarska potvrda (izvod iz medicinske dokumentacije); – liječnički pregled i obrada za invalidsko-penzionu komisiju; – pregled i upućivanje na ljekarsku komisiju-pregled i izdavanje nalaza o zdravstvenom stanju osoba koje posjeduju oružje; – obavezno prijavljivanje zaraznih bolesti, malignih oboljenja, bolesti ovisnosti od psihoaktivnih supstanci i nus pojava za sve vrste lijekova uključujući i vakcine, radiološka kontrasna sredstva, herbalne proizvode i kozmetička sredstva koja sadrže toksične sastojke u skladu sa zakonskim propisima; – ordiniranje, davanje i evidentiranje lijekova iz grupe narkotika.  Ljekari trebaju poštovati ljudsko dostojanstvo, profesionalnu etiku i solidarnost – pacijente treba istinski i pravilno informisati o njihovom zdravstvenom stanju i ciljevima medikamentoznog tretmana;  – analizira šire strategije zdravstva.

Preventivno-promotivne usluge: – sistematski pregledi odraslih, predškolske djece i školske djece;  Patronažne posjete porodici, trudnici, porodilji, dojenčetu, djetetu, infektivnom bolesniku, starim i iznemoglim; Ciljani pregled školskog djeteta u svrhu smještaja u kolektiv, oslobađanja nastave od fizičkog vaspitanja,izdavanje ljekarskog uvjerenja;  Lječnički pregled za smještaj u vrtiće; Lječnički pregled za imunizaciju; Individualna pouka majci o ishrani; Ciljani pregled na rano otkrivanje karcinoma debelog crijeva; Zakazani ciljani razgovor; Zdravstveno-vaspitni rad u maloj grupi; Zdravstveno – vaspitni rad indvidualni; Zdravstveno predavanje liječnika; Monitoring sestrinskih dijagnoza; Kolekcioniranje podataka koji su neophodni za dalje planiranje rada, monitoring i evaluaciju od strane ugovornog porodičnog liječnika; Neposredno sudjelovanje u svim preventivno-promotivnim programima s ciljem otklanjanja riziko-faktora koji bi mogli direktno utjecati na zdravstveno stanje stanovništva na njihovom području; Uspostavljanje saradnje sa školama, socijalnim ustanovama, mjesnim zajednicama i drugim institucijama u provođenju programa preventivno-promotivnih aktivnosti.

Rad na poboljšanju i mjerenju kvaliteta prema planu održavanja i poboljšanja sistema kvaliteta i sigurnosti, te mjerenje kvaliteta kliničkog rada (kliničke revizije, indikatori).

Edukacija i stručno usavršavanje: – učestvovanje u osposobljavanju zdravstvenih radnika (mentorstvo ljekarima pripravnicima, volonterima i specijalizantima); – uvođenje u rad novih radnika; – učešće u planiranju i realizaciji istraživačkih projekata; – publiciranje stručnih i naučnih radova; – stalno lično stručno usavršavanje i kontinuiran rad na uvođenju i primjeni savremenih medicinskih dostignuća.

Obavljanje i drugih poslova utvrđenih standardima, politikama i procedurama zdravstvene zaštite i poslova vezanih za dato radno mjesto iz svoje struke, a po nalogu neposrednog rukovodioca.

Za svoj rad odgovara šefu Odjeljenja.

 

Kratak opis poslova pod rednim brojem 2.

Organizovanje rada i obezbjeđenje uslova za normalno odvijanje procesa rada: – učestvuje u obezbjeđivanju uslova za rad u saradnji sa šefom Odsjeka; – horizontalno povezivanje; – vertikalno povezivanje zdravstvene zaštite.

Zdravstvena zaštita: – obavlja prvi i ponovni internistički pregled; – pregled u stanu bolesnika; – internistički konsultativni pregled za: zapošljavanje, sistematske preglede zaposlenih, sistematske preglede u okviru regrutacije, za ocjenu radne sposobnosti, za hirurške intervencije; – učestvuje u konzilijarnom pregledu; – ukazivanje hitne medicinske pomoći; – snima EKG sa interpretacijom; – snima EKG sa opterećenjem (step test) i interpretacijom; – ergometriju sa interpretacijom; – holter-monitoring sa interpretacijom; – holter-tonometriju sa interpretacijom; – alergijske probe-testiranje; – oscilografiju ekstremiteta; – rektoskopiju i gastroskopiju; – UZV dijagnostiku: UZ abdomena, UZ urotrakta, ehokardiografiju, kolor dopler krvnih sudova; – radi u Kabinetu za koronarna oboljenja i hipertenziju, Kabinetu za reumatologiju, Kabinetu za gastroenterologiju i Kabinetu za dijabetes; – prijavljuje nus pojave na sve vrste lijekova u skladu sa zakonom i  podzakonskim aktima.

Rad na poboljšanju i mjerenju kvaliteta prema planu održavanja i poboljšanja sistema kvaliteta i sigurnosti, te mjerenje kvaliteta kliničkog rada (kliničke revizije, indikatori).

Edukacija i stručno usavršavanje: – učestvovanje u osposobljavanju zdravstvenih radnika (mentorstvo ljekarima pripravnicima, volonterima i specijalizantima); – uvođenje u rad novih radnika; – učešće u planiranju i realizaciji istraživačkih projekata; – publiciranje stručnih i naučnih radova; – stalno lično stručno usavršavanje i kontinuiran rad na uvođenju i primjeni savremenih medicinskih dostignuća.

Obavlja i druge poslove utvrđene standardima, politikama i procedurama zdravstvene zaštite u skladu sa svojom profesijom i potrebama Odsjeka i poslovima vezanim za dato radno mjesto iz svoje struke, a po nalogu neposrednog rukovodioca.

Za svoj rad odgovara šefu Odjeljenja.

 

Kandidati treba da ispunjavaju opšte, posebne uslove i ostale posebne uslove Javnog konkursa:

Opšti uslovi:

  1. da su državljani Bosne i Hercegovine;
  2. da su stariji od 18 godina;
  3. da su zdravstveno sposobni za poslove za koje se kandiduju.

 

Za radno mjesto pod 1.

Potrebno stručno zvanje, zanimanje, smjer, stepen stručne spreme i radno iskustvo:

  • stručno zvanje, zanimanje, smjer: doktor medicine – specijalista porodične-obiteljske medicine;
  • stepen stručne spreme: VSS VII stepen/integrirani I i II ciklus studija sa 360 bodova;
  • radno iskustvo u struci: 6 (šest) mjeseci.

 

Posebni uslovi:

  • Uvjerenje o položenom specijalističkom ispitu;
  • Stručni ispit u stručnom zvanju doktor medicine;
  • Važeća Licenca za samostalan rad koju izdaje nadležna Ljekarska komora.

 

Za radno mjesto pod 2.

Potrebno stručno zvanje, zanimanje, smjer, stepen stručne spreme i radno iskustvo:

  • stručno zvanje, zanimanje, smjer: doktor medicine – specijalista interne medcine;
  • stepen stručne spreme: VSS VII stepen/integrirani I i II ciklus studija sa 360 bodova;
  • radno iskustvo u struci: 1 (jedna) godina/ili po položenom specijalističkom ispitu.

 

Posebni uslovi:

  • Uvjerenje o položenom specijalističkom ispitu – specijalista interne medicine;
  • Stručni ispit u stručnom zvanju doktor medicine;
  • Važeća Licenca za samostalan rad koju izdaje nadležna Ljekarska komora.

 

Uz prijavu na Javni konkurs kandidati treba da dostave:

  1. Prijavni obrazac (uredno popunjen i svojeručno potpisan – preuzima se sa web stranice ustanove: dztuzla.ba ili na recepciji Ustanove);
  2. Izvod iz matične knjige rođenih;
  3. Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci);
  4. PBA-1 ili PBA-3 obrazac (ne starije od 6 mjeseci);
  5. Dokaz o završenom obrazovanju:

Za poziciju pod rednim brojem 1. i  2.:

– Diploma o završenom Medicinskom fakultetu za zvanje doktor medicine VSS VII stepen/Diploma o završenom integriranom I i II ciklusu studija sa 360 bodova za zvanje doktor medicine i Dodatak diplomi o završenom integriranom I i II ciklusu studija sa 360 bodova za zvanje doktor medicine;

  1. Uvjerenje o položenom stručnom ispitu u stručnom zvanju doktor medicine;
  2. Uvjerenje o položenom specijalističkom ispitu koje se traži Javnim konkursom:

Za poziciju pod rednim brojem 1.: Uvjerenje o položenom specijalističkom ispitu specijaliste porodične/obiteljske medicine;

Za poziciju pod rednim brojem 2.: Uvjerenje o položenom specijalističkom ispitu – specijalista interne medicine;

  1. Važeću Licencu za samostalan rad izdatu od nadležne Ljekarske komore;
  2. Uvjerenje o radnom iskustvu u struci i zanimanju sa naznakom poslova koje je kandidat obavljao kod poslodavca:

Za poziciju pod rednim brojem 1.: Uvjerenje o radnom iskustvu u struci: 6 (šest) mjeseci;

Za poziciju pod rednim brojem 2.: Uvjerenje o radnom iskustvu u struci: 1 (jedna) godina/ili po položenom specijalističkom ispitu;

 (Ukoliko kandidat nije u mogućnosti  dostaviti Uvjerenje o radnom iskustvu u struci i zanimanju od poslodavca, može da dostavi Uvjerenje o radnom stažu izdato od nadležne Porezne uprave ili Uvjerenje o radnom stažu izdato od Federalnog zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje – Kantonalna administrativna služba Tuzla, u kojem je naznačena šifra zanimanja).

 

Napomena: Za kandidate koji konkurišu za poziciju pod rednim brojem 2., poželjno bi bilo da posjeduju sljedeće Certifikate:

1) Certifikat za ehokardiografiju, 2) Certifikat za ECG holter monitoring, i 3) Certifikat za BP holter monitoring.

 

Radi bodovanja i rangiranja kandidata u skladu sa Pravilnikom o radu – I dio, kandidati uz prijavu treba da dostave sljedeću dokumentaciju:

  1. Uvjerenje sa prosjekom ocjena ostvarenih tokom studija (kao dokaz uvažiće se i Dodatak diplomi);
  2. Kandidati koji se nalaze na evidenciji nezaposlenih lica Službe za zapošljavanje radi bodovanja mogu da dostave Uvjerenje ove Službe da se vode na evidenciji nezaposlenih lica i o vremenu provedenom na evidenciji nezaposlenih lica nakon sticanja stručne spreme koja se traži Javnim konkursom;
  3. Kandidati mogu dostaviti dokumentaciju kojom se dokazuju prava prema Zakonu o dopunskim pravima branitelja i članova njihovih obitelji Tuzlanskog kantona na osnovu koje će ostvariti prednost pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom, kada imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova (uspjeh tokom školovanja u struci koja se traži Javnim konkursom, radno iskustvo u struci i vrijeme provedeno na evidenciji Službe za zapošljavanje u struci koja se traži Javnim konkursom) i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem testiranja i intervju-a.

Kandidati koji ne dostave dokumentaciju navedenu pod: a) i b), neće biti bodovani po tom osnovu, a kandidati koje ne dostave dokaz pod c) ne ostvaruju pravo na razmatranje prednosti pri zapošljavanju nad ostali kandidatima pod uslovom da imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem testiranja i intervjua.

 

 

 

 

 

 

Svi dokumenti koji se dostavljaju uz prijavu na Javni konkurs moraju biti u ovjerenoj kopiji.

 

Napomena: Svaki izabrani kandidat će biti u obavezi da prije prijema u radni odnos, odnosno prije potpisivanja Ugovora o radu dostavi:

  • Ljekarsko uvjerenje kao dokaz da su tjelesno i duševno sposobni za obavljanje poslova za koje se kandiduju;
  • Uvjerenje da protiv lica nije pokrenut krivični postupak, ne starije od datuma izlaska Javnog konkursa.

Javni konkurs objavljen u Dnevnom listu „Oslobođenje“ će biti objavljen i na web stranicama JU Službe za zapošljavanje Tuzlanskog kantona i Javne zdravstveno-nastavne ustanove Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla.

Rok za podnošenje prijava na Javni konkurs je 8 dana, a počinje teći narednog dana od dana njegovog objavljivanja u dnevnom listu.

Podnosilac neblagovreme, nepotpune i neuredne prijave nije učesnik Javnog konkursa i nema procesnu legitimaciju za pobijanje odluke o izboru kandidata ili čitavog postupka za zasnivanje radnog odnosa, pred Upravnim odborom Ustanove, odnosno pred nadležnim sudom.

Urednom prijavom na Javni konkurs smatra se uredno popunjen PRIJAVNI OBRAZAC.

 

Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su priloženi svi dokazi o ispunjavanju općih, posebnih i ostalih posebnih uslova naznačenih u Javnom konkursu, koje kandidati treba da dostave prilikom prijave na  Javni konkurs.

 

Blagovremenom prijavom na Javni konkurs smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u Javnom konkursu.

Ispunjavanje uslova utvrđenih Javnim konkursom računa se sa danom predaje prijave.

Prijave kandidata koji ne ispunjavaju uslove Javnog konkursa neće se uzimati u razmatranje.

Po zatvaranju Javnog konkursa Komisija za provođenje procedure prijema u radni odnos (u daljem tekstu: Komisija) će prema dostavljenoj dokumentaciji izvršiti klasifikaciju kandidata.

Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave na Javni konkurs, Komisija će odbaciti zaključkom.

Komisija će u pisanoj formi zaključkom obavijestiti kandidate koji nisu dostavili blagovremenu, potpunu i  urednu dokumentaciju.

Kandidati koji nisu dostavili blagovremenu, potpunu i  urednu dokumentaciju, ne mogu učestvovati u daljoj konkursnoj proceduri.

Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove Javnog konkursa i čije prijave budu blagovremene, potpune i uredne obavit će se provjera znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem pismenog testa i intervjua.

Komisija će pismenim putem pozvati kandidate na provjeru znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina putem pismenog testa.

Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare najmanje 70% od ukupnog broja bodova stiču pravo da pristupe intervjuu koji ima za cilj procjenu profesionalnih karakteristika, iskazanih sposobnosti i kompetencija za radno mjesto na koje se kandidat prijavio.

Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare manje od 70% od ukupnog broja bodova isključuju se iz dalje procedure prijema u radni odnos.

Komisija će izvršiti bodovanje kandidata, te sačiniti rang listu uspješnih kandidata i istu istaknuti na Oglasnoj ploči Ustanove.

Izvještaj o provedenom postupku i rang listu uspješnih kandidata Komisija će dostaviti direktoru Ustanove, koji će donijeti odluku o izboru kandidata sa liste uspješnih kandidata.

Prijave na Javni konkurs dostaviti  u zatvorenim kovertama putem pošte ili lično na adresu, UZ OBAVEZNU NAZNAKU NA KOVERTI ZA KOJE SE RADNO MJESTO KANDIDAT PRIJAVLJUJE:

Javna zdravstveno-nastavna ustanova

Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla

 

75000 T U Z L A

Ul. Albina i Franje Herljevića broj 1

 

KOMISIJI  ZA PROVOĐENJE PROCEDURE PRIJEMA U RADNI ODNOS

“Prijava na Javni konkurs za prijem u radni odnos /navesti poziciju/_____“

sa naznakom  „NE OTVARATI“

 

Kandidati se mole da ne dostavljaju dokumente koji nisu traženi Javnim konkursom.

 

 

Dokumentaciju dostavljenu uz prijavu na Javni konkurs Ustanova neće vraćati kandidatima.

                                                                                                                                                                          DIREKTOR

                                               s.r., Prim.prof.dr.sc. Samir Mačković

 

JAVNI KONKURS, 07.11.2024.

PRIJAVNI-OBRAZAC za Javni konkurs

PRIJAVNI-OBRAZAC za Javni konkurs

Podijeli na socijalnim mrežama...