J A V N I  O G L A S za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 30 dana

J A V N I  O G L A S za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 30 dana

Na osnovu člana 43. Statuta Javne zdravstveno-nastavne ustanove Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla, a u vezi sa članom 20a.
Zakona o radu („Službene novine Federacije BiH“ broj: 26/16 i 89/18), članova 4., 6.-17. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru
u Tuzlanskom kantonu („Sl. novine Tuzlanskog kantona“ broj: 4/19, 4/20, 11/20 i 5/21.), te članova 13., 14., 16.-29. i 35.-42. Pravilnika o radu – I dio
(prečišćeni tekst), broj: 04-2388-1/2024. od 29.03.2024. godine,Pravilnika o radu – III dio (unutrašnja organizacija i sistematizacija radnih mjesta),
broj: 04-497-2/2024. od 24.01.2024. godinei Odluke o utvrđivanju potrebe i raspisivanju Javnog oglasa za prijem radnika u radni odnos na
neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 30 (trideset) dana, broj: 13-03-7556-2/24 od 03.12.2024.
godine, direktor Ustanove raspisuje

J A V N I  O G L A S

za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom

uz obavezan probni rad u trajanju od 30 dana

1. Medicinska sestra-tehničar u timu porodične medicine – Odjeljenje u sjedištu sa ambulantama – Služba opšte-porodične
medicine…………………………………………………………………………………………………………………2 izvršilac
2. Medicinska sestra-tehničar za zdravstvenu njegu u zajednici i vanbolničku palijativnu njegu – zdravstvena njega u kući u
Odjeljenju za zdravstvenu njegu u zajednici i vanbolničku palijativnu njegu – Služba opšte-porodične
medicine……………………………………………………………………………………………………………………………… 1 izvršilac
3. Medicinska sestra-tehničar u timu – Služba Pedijatrija………………………………………………………………… 2 izvršioca
4. Medicinska sestra-tehničar u Odjeljenju hitne medicinske pomoći (Timovi hitne medicinske pomoći) – Služba hitne medicinske
pomoći………………………………………………………………………………………………………………… 1 izvršilac
Kratak opis poslova pod rednim brojem 1.
Organizovanje rada i obezbjeđenje uslova za normalno odvijanje procesa rada: – administrativni poslovi kod prijema pacijenata; – formiranje
medicinske dokumentacije; – upoznavanje pacijenata sa kućnim redom; – provođenje mjera zaštite na radu i mjera zaštite od požara; – prijavljivanje
kvarova i pričinjene štete; – vođenje potrebnih evidencija i izvještaja; – pravilno naplaćivanje usluga.
Zdravstvena zaštita: – rad u intervenciji; – zakazivanje redovnih i kontrolnih pregleda pacijenata; – rad na kartoteci; – pružanje informacija pacijentima;
– individualna zdravstvena edukacija pacijenta, grupe pacijenata i rad u zajednici.
Rad na poboljšanju i mjerenju kvaliteta prema planu održavanja i poboljšanja sistema kvaliteta i sigurnosti, te mjerenje kvaliteta kliničkog rada
(kliničke revizije, indikatori).
Edukacija i stručno usavršavanje: – učestvovanje u izradi i primjeni Programa stručnog osposobljavanja medicinskih tehničara; – stalno lično stručno
usavršavanje.
Obavljanje i drugih poslova utvrđenih standardima, politikama i procedurama zdravstvene zaštite i poslova vezanih za dato radno mjesto iz svoje
struke, a po nalogu neposrednog rukovodioca.
Za svoj rad odgovara odgovornoj medicinskoj sestri-tehničaru Odjeljenja.
Kratak opis poslova pod rednim brojem 2.
Organizovanje rada i obezbjeđenje uslova za normalno odvijanje procesa rada: – administrativni poslovi kod prijema pacijenata; – formiranje
medicinske dokumentacije; – upoznavanje pacijenata sa kućnim redom; – provođenje mjera zaštite na radu i mjera zaštite od požara; – prijavljivanje
kvarova i pričinjene štete; – vođenje potrebnih evidencija; – pravilno naplaćivanje usluga; – vožnja službenog auta u skladu sa radnim rasporedom.
Zdravstvena zaštita: – kompletna njega nepokretnog i teško pokretnog bolesnika; – prevencija komplikacija dugotrajnog ležanja (dekubitus,
pneumonija, tromboza, kontrakture); – aktivno i pasivno razgibavanje; – priprema i primjena peroralne i lokalne terapije (kapi, masti, klizma, O 2 ,); –
uzimanje dijagnostičkog materijala kod nepokretnih bolesnika; uzimanje materijala za laboratorijske analize po uzorku u stanu bolesnika i otprema u
laboratotij po uzorku – toaleta i previjanje rana (ulcus cruris, dekubitus, gangrena postoperativne rane, opekotine, tumori i infiltrati); – primjena terapije
kod terminalnog bolesnika – toaleta stoma (kanila, anus preter, uro-i sisto-stoma); – hranjenje bolesnika na usta ili putem postavljene sonde; –
kateterizacija mokraćnog mjehura; – mjerenje i registracija vitalnih funkcija; – poduka pacijenta i porodice za samozbrinjavanje; – prijavljivanje nus
pojava na sve vrste lijekova u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima, plasiranje braunile i aplikaciju intravenozne i druge parenteralne terapije u
kućnim posjetama, javljanje na telefonske pozive i prosljeđivanje istih, te davanje konsultacija pacijentima u skladu sa ingerencijama,rad na
poboljšanju i mjerenju kvaliteta prema planu održavanja i poboljšanja sistema kvaliteta i sigurnosti, te mjerenje kvaliteta kliničkog rada (kliničke
revizije, indikatori), Provodi zakazani ciljani idividualni zdravstveno vaspitni rad, edukacija pacijenata o samoprevijanju dijebetičkog stopala,
edukacija pacijenata o ishrani, edukacije pacijenata o higijeni tijela i tjelesnih šupljina, edukacija pacijenata o fizičkoj aktivnosti, edukacija pacijenata
o štetnosti pušenja,alkohola i droge, edukacija pacijenata o uzimanju terapije, edukacija porodice o pražnjenju urin kese, podrška hroničnim
bolesnicima i porodici o prihvtanju bolesti, edukacija pacijenata o higijenskim prilikama, primarna obrada površinske rane bez šivanja u
stanu,primarna obrada rane ili opekotina drugog stepena manjeg obima u stanu, skidanje šavova ili kopči sa toaletom i previjanjem u stanu,ispiranje
cerumena u stanu,EKG snimanje u stanu.
Edukacija i stručno usavršavanje: – učestvovanje u izradi i primjeni Programa stručnog osposobljavanja medicinskih tehničara; – stalno lično stručno
usavršavanje.
Obavljanje i drugih poslova utvrđenih standardima, politikama i procedurama zdravstvene zaštite i poslova vezanih za dato radno mjesto iz svoje
struke, a po nalogu neposrednog rukovodioca.
Za svoj rad odgovara odgovornoj medicinskoj sestri- tehničaru odjeljenja.
Kratak opis poslova pod rednim brojem 3.
Organizovanje rada i obezbjeđenje uslova za normalno odvijanje procesa rada: -Administrativni poslovi kod prijema pacijenata;-formiranje
medicinske dokumentacije;-upoznavanje pacijenta sa kućnim redom;-provođenje mjera zaštite na radu i mjera zaštite od požara;-prijavljivanje
kvarova i pričinjene štete;-vođenje potrebnih evidencija;-pravilno naplaćivanje usluga;-redovna primjena i poštivanje procedura, politika, protokola i
drugih akata iz oblasti SPK;
Zdravstvena zaštita: Prima zdravstvenu dokumentaciju pacijenta;-provjerava ispravnost;-uvodi potrebnu evidenciju u medicinsku dokumentaciju;-vrši
trijažu pacijenata za ljekarski pregled (sestrinska anamneza, mjerenje temperature, TT, TV, TD, BMI, SATURACIJA, ŠUK i dr.), te istog upućuje kod
ljekara,te timska saradnja sa ordinirajućim ljekarom;-kod težih pacijenata asistira ljekaru;- daje sve vrste injekcija;-vrši previjanje rana i druge poslove
po uputama ljekara;-odgovara za sterilnost aparata, uređaja i materijala sa kojima radi, kao i evidencija urađenog posla;-vodi računa  o čistoći
ordinacija i radnog prostora:-Daje obavještenja pacijentima za dalje preglede (specijalističke i bolničke);-preduzima mjere za zbrinjavanje pacijenta
kod šoka i kolapsnih stanja;-pravilna primjena anti šok terapije i primjena aparata za CPR kao i davanje kiseonika;-pruža usluge popropisanoj terapiji
od strane ljekara, ŠUK;-radi obradu pupka kod novorođenčeta,skrininge,inhalacij;,-radi snimanja na EKG aparatu i drugim aparatima koji su u
procesu rada;-brine i odgovara za ispravno rukovanje aparatima;-Vrši zdravstveno prosvjećivanje majki, porodice i oboljelog, te o svom radu void
urednu medicinsku dokumentaciju;-učestvuje u preventivnom radu u Savjetovalištima u ciljusavjetovanja o ishrani djece, njezi malog djeteta;-radi u
ambulanti za dojenje i ishranu;-radi u savjetovalištu za praćenje rasta i razvoja djece;-radi na detekciji i prevencij i razvojnih poremećaja kod djece;-

rad u Centru za vakcinaciju;-radi u kabinetu za UZV abdomena , urotrakta i kukova;- koordinacija sa patronažnom službom u odnosu na trudnice,
porodilje, babinjare i žene nakon prekida trudnoće.
Edukacija i stručno usavršavanje: Učešće u stručnom usavršavanju medicinskih sestara i tehničara; Kontinuirana edukacija iz oblasti imunizacije,
detekcije i prevencije razvojnih poremećaja kod djece. Učešće u obrazovanju studenata/učenika na praksi, pripravnika/volontera; Publiciranje
stručnih radova; Stalno lično stručno usavršavanje i rad na uvođenju i primjeni savremenih dostignuća u oblasti zdravstvene njege.
Obavljanje i drugih poslova vezanih za dato radno mjesto po nalogu neposrednog rukovodioca,odnosno ovlaštenog radnika u skladu s opštim
aktima
Za svoje poslove odgovara: Glavnoj sestri Službe.
Kratak opis poslova pod rednim brojem 4.
Organizovanje rada i obezbjeđenje uslova za normalno odvijanje procesa rada: – administrativni poslovi kod prijema pacijenata; – formiranje
medicinske dokumentacije; – upoznavanje pacijenata sa kućnim redom; – provođenje mjera zaštite na radu i mjera zaštite od požara; – prijavljivanje
kvarova i pričinjene štete; – vođenje potrebnih evidencija i izvještaja; – pravilno naplaćivanje usluga.
Zdravstvena zaštita: – učestvuje u prijemu poziva i obavještavanju doktora o razlozima pozivanja; – vrši prihvat i pripremu oboljelih, ozlijeđenih i
palijativnih pacijenata za pregled, utvrđuje identitet pacijenta i provjerava zdravstvenu legitimaciju; – pomaže doktoru po uputstvu pri ukazivanju
ambulantne hitne medicinske pomoći; – pomaže u pružanju hitne medicinske pomoći porodilji tokom poroda izvan zdravstvene ustanove, odnosno
tokom prevoza, po uputama doktora; – u svom radu koristi standardnu opremu ambulante i drugih dijelova u Ustanovi; – učestvuje kao dio tima u
dijagnostičko-terapeutskom procesu zajedno sa doktrom medicine i drugim članovima tima i poduzima neophodne intervencije po uputstvu doktora
radi zbrinjavanja hitnih stanja na mjestu događaja, tokom transporta i u ambulanti; – pomaže doktoru tokom pregleda i intervencije; – učestvuje u
sprovođenju postupaka po nalogu doktora, sukladno nomenklaturi usluga u primarnoj zdravstvenoj zaštiti i stručnim kompetencijama; – nakon
ukazane hitne medicinske pomoći, po nalogu i uputstvu doktora, učestvuje samostalno ili kao član tima u hitnom prevozu pacijenata u nadležnu
zdravstvenu ustanovu ili iz zdravstvene ustanove; – primjenjuje, provodi i evidentira od doktora medicine oridinirane lokalne, peroralne i parenteralne
terapije; – učestvuje u provođenju mjera reanimacije; – vodi propisanu medicinsku i drugu dokumentaciju u skladu sa propisima o evidencijama iz
oblasti zdravstva, propisima koji reguliraju rad hitne medicinske pomoći i drugim općim i posebnim propisima i čuva je na propisan način; – vrši ličnu
dostavu liječničkih nalaza i mišljenja glavnoj medicinskoj sestri-tehničaru Ustanove; – vodi dnevne i tekuće evidencije rada o svim izvršenim
uslugama; – priprema i dostavlja periodične izvještaje o radu; – vrši ovjeru dokumetacije službenim pečatom kojeg čuva na sigurnom mjestu; – vrši
trijažu pacijenata prema redu hitnosti i primjenjuje hitne postupke sukladno svojim kompetencijama; – priprema materijal i vršenje streilizacije; –
primjenjuje postupke očuvanja zdravlja i zdravog okoliša, te brigu za ličnu sigurnost, sigurnost pojedinca i zajednice; – po nalogu doktora,
obavještava telefonom nadležnu policijsku stanicu u slučaju saobraćajnih nesreća ili kada postoji predpostavka da je do povrede ili oboljenja došlo
izvršenjem krivičnog djela, kao i u slučaju sumnje nasilja u porodici i nasilja nad djetetom; – učestvuje u uspostavljanju, razvijanju i održavanju
sistema poboljšavanja kvaliteta i sigurnosti zdravstvenih usluga, kao i kontroli kvalitete sestrinske djelatnosti; – obavezno koristi ambulantni
informacioni sistem; – aktivno i pasivno učestvuje u trajnom stručnom usavršavanju; – vrši trebovanje lijekova i potrošnog medicinskog materijala, te
redovnu provjeru roka trajanja lijekova i potrošnog medicinskog materijala i o tome vodi evidenciju; – vrši redovnu provjeru ispravnosti aparata,
opreme i prijavljuje kvar na opremi i drugim sredstvima šefu službe i glavnoj sestri i o tome vodi evidenciju; – vrši neposredan nadzor i kontrolu
osoblja na održanju čistoće; – održava čistoću i vodi računa o primjerenom izgledu i urednosti radnih površina (pultovi, radni stolovi); – poštuje ljudsko
dostojanstvo, integritet i prava pacijenata u skladu sa posebnim propisom o pravima, obavezama i odgovornostima pacijenata; – čuva kao
profesionalnu tajnu podatke koji se odnose na zdravstveno stanje pacijenata; – obavlja i druge poslove iz djelokruga rada koji proizilaze iz općih i
posebnih propisa i po nalogu direktora i drugih nadređenih.
Rad na poboljšanju i mjerenju kvaliteta prema planu održavanja i poboljšanja sistema kvaliteta i sigurnosti, te mjerenje kvaliteta kliničkog rada
(kliničke revizije, indikatori).
Edukacija i stručno usavršavanje: Učestvovanje u izradi i primjeni Programa stručnog osposobljavanja medicinskih tehničara; Stalno lično stručno
usavršavanje.
Obavljanje i drugih poslova utvrđenih standardima, politikama i procedurama zdravstvene zaštite i poslova vezanih za dato radno mjesto iz svoje
struke a po nalogu neposrednog rukovodioca.
Za svoj rad odgovara odgovornoj medicinskoj sestri-tehničaru.
Kandidati treba da ispunjavaju opšte, posebne uslove i ostale posebne uslove Javnog oglasa:
Za poziciju pod rednim brojem: 1., 2., 3. i 4.
Opšti uslovi:
1. da su državljani Bosne i Hercegovine
2. da su stariji od 18 godina
3. da su zdravstveno sposobni za poslove za koje se prijavljuju
Za radno mjesto pod 1.
Potrebno zvanje-zanimanje, smjer/stepen stručne spreme/radno iskustvo:
 stručno zvanje, zanimanje, smjer:zdravstveni tehničar
 stepen stručne spreme:SSS IV stepen
 radno iskustvo u struci:6 mjeseci
Posebni uslovi:
 Stručni ispit u stručnom zvanju koje se traži Javnim oglasom
 Važeća Licenca za samostalan rad izdata od nadležne komore
Ostali posebni uslovi:
 Edukacija iz porodične medicine
(Na Javni oglas se mogu javiti i kandidati koji ne posjeduju navedenu edukaciju, a na koju će biti upućeni u toku trajanja radnog odnosa u roku koji
im odredi direktor Ustanove)

Za radno mjesto pod 2.
Potrebno zvanje-zanimanje, smjer/stepen stručne spreme/radno iskustvo:
 stručno zvanje, zanimanje, smjer:zdravstveni tehničar
 stepen stručne spreme: SSS IV stepen
 radno iskustvo u struci:6 mjeseci
Posebni uslovi:
 Stručni ispit u stručnom zvanju koje se traži Javnim oglasom
 Važeća Licenca za samostalan rad izdata od nadležne komore

Ostali posebni uslovi:
 Edukacija iz porodične medicine;
 Dodatna edukacija polivalentnih patronažnih sestara u zajednici;
 Certifikat o završenoj stručnoj edukaciji iz oblasti kateterizacije mokraćne bešike.
(Na Javni oglas se mogu javiti i kandidati koji ne posjeduju navedene edukacije i/ili certifikat, a na koje će biti upućeni u toku trajanja radnog odnosa
u roku koji im odredi direktor Ustanove)
Za radno mjesto pod 3.
Potrebno zvanje-zanimanje, smjer/stepen stručne spreme/radno iskustvo:
 stručno zvanje, zanimanje, smjer:zdravstveni tehničar
 stepen stručne spreme:SSS IV stepen
 radno iskustvo u struci:6 mjeseci
Posebni uslovi:
 Stručni ispit u stručnom zvanju koje se traži Javnim oglasom
 Važeća Licenca za samostalan rad izdata od nadležne komore
Za radno mjesto pod 4.
Potrebno zvanje-zanimanje, smjer/stepen stručne spreme/radno iskustvo:
 stručno zvanje, zanimanje,smjer: medicinska sestra-tehničar
 stepen stručne spreme:SSS IV stepen
 radno iskustvo u struci:6 mjeseci
Posebni uslovi:
 Stručni ispit u stručnom zvanju koje se traži Javnim oglasom
 Važeća Licenca za samostalan rad izdata od nadležne komore
Ostali posebni uslovi:
 Edukacija iz oblasti hitne medicinske pomoći
(Na Javni oglas se mogu javiti i kandidati koji ne posjeduju navedenu edukaciju, a na koju će biti upućeni u toku trajanja radnog odnosa u roku koji
im odredi direktor Ustanove)
Kandidati uz prijavu na Javni oglas treba da dostave:
1. Prijavni obrazac (uredno popunjen i svojeručno potpisan- preuzima se sa web stranice ustanove: www.dztuzla.ba ili na recepciji Ustanove);
2. Izvod iz matične knjige rođenih;
3. Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci);
4. PBA-1/ili PBA-3 obrazac (ne starije od 6 mjeseci);
5. Dokaz o završenom obrazovanju: Diploma ili Svjedočanstvo o stečenom obrazovanju u stručnom zvanju koje se traži Javnim oglasom;
6. Uvjerenje o položenom stručnom ispitu u stručnom zvanju koje se traži Javnim oglasom;
7. Važeću Licencu za samostalan rad u stručnom zvanju koje se traži Javnim oglasom, izdatu od nadležne komore;
8. Uvjerenje o radnom iskustvu u struci i zanimanju od poslodavca
(Ukoliko kandidat nije u mogućnosti dostaviti Uvjerenje o radnom iskustvu u struci i zanimanju od poslodavca, može da dostavi Uvjerenje o
radnom stažu izdato od nadležne Porezne uprave ili Uvjerenje o radnom stažu izdato od Federalnog zavoda za penzijsko i invalidsko
osiguranje – Kantonalna administrativna služba Tuzla, u kojem je naznačena šifra zanimanja);
9. Dokaz o završenoj edukaciji koja se traži Javnim oglasom:
Za radno mjesto pod 1.: Dokaz o završenoj edukaciji iz porodične medicine;
Za radno mjesto pod 2.: Dokaz o završenoj edukaciji iz porodične medicine, Dokaz o završenoj dodatnoj edukaciji polivalentnih patronažnih
sestara u zajednici i Certifikat o završenoj stručnoj edukaciji iz oblasti kateterizacije mokraćne bešike.
Za radno mjesto pod 4.: Dokaz o završenoj edukaciji iz oblasti hitne medicine pomoći.
(Napomena: Na Javni oglas se mogu javiti i kandidati koji ne posjeduju navedene edukacije i/ili certifikat, a na koje će biti upućeni u toku
trajanja radnog odnosa u roku koji im odredi direktor Ustanove).
Radi bodovanja i rangiranja kandidata u skladu sa Pravilnikom o radu – I dio, kandidati uz prijavu treba da dostave sljedeću dokumentaciju:
a) Uvjerenje sa prosjekom ocjena ostvarenih tokom školovanja u stručnom zvanju koje se traži Javnim oglasom;
b) Kandidati koji se nalaze na evidenciji nezaposlenih lica Službe za zapošljavanje radi bodovanja mogu da dostave Uvjerenje ove Službe da
se vode na evidenciji nezaposlenih lica i o vremenu provedenom na evidenciji nezaposlenih lica nakon sticanja stručne spreme koja se
traži Javnim oglasom.
c) Kandidati mogu dostaviti dokumentaciju kojom se dokazuju prava prema Zakonu o dopunskim pravima branitelja i članova njihovih obitelji
Tuzlanskog kantona na osnovu koje će ostvariti prednost pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom, kada imaju isti
broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova (uspjeha tokom školovanja, radnog iskustva u struci,
vrijeme provedeno na evidenciji Službe za zapošljavanje nakon sticanja stručne spreme tražene Javnim oglasom) i bodova ostvarenih na
provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem testiranja, praktičnog rada i intervjua.
Kandidati koji ne dostave dokumentaciju navedenu pod: a) i b) neće biti bodovani po tom osnovu, a kandidati koji ne dostave dokaz pod c) ne
ostvaruju pravo na razmatranje prednosti pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom da imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom
bodovanju, po osnovu posebnih uslova i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem testiranja, praktičnog
rada i intervjua.
Svi dokumenti koji se dostavljaju uz prijavu na Javni oglas moraju biti u ovjerenoj kopiji.
Napomena:Izabrani kandidati će biti u obavezi da prije prijema u radni odnos, odnosno prije potpisivanja Ugovora o radu dostave:
 Ljekarsko uvjerenje kao dokaz da su tjelesno i duševno sposobni za obavljanje poslova za koje se kandiduju;
 Uvjerenje da protiv lica nije pokrenut krivični postupak, ne starije od datuma izlaska Javnog oglasa.
Javni oglas objavljen u Dnevnom listu „Oslobođenje“ će biti objavljen i na web stranicama JU Službe za zapošljavanje Tuzlanskog kantona i Javne
zdravstveno-nastavne ustanove Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla.
Rok za podnošenje prijava na Javni oglas je 8 dana, a počinje teći narednog dana od dana njegovog objavljivanja u dnevnom listu.

Podnosilac neblagovreme, nepotpune i neuredne prijave nije učesnik Javnog oglasa i nema procesnu legitimaciju za pobijanje odluke o izboru
kandidata ili čitavog postupka za zasnivanje radnog odnosa, pred Upravnim odborom Ustanove, odnosno pred nadležnim sudom.
Urednom prijavom na Javni oglas smatra se uredno popunjen PRIJAVNI OBRAZAC.
Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su priloženi svi dokazi o ispunjavanju općih, posebnih i ostalih posebnih uslova naznačenih
u Javnom oglasu, koje kandidati treba da dostave prilikom prijave na Javni oglas.
Blagovremenom prijavom na Javni oglas smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u Javnom oglasu.
Ispunjavanje uslova utvrđenih Javnim oglasom računa se sa danom predaje prijave.
Prijave kandidata koji ne ispunjavaju uslove Javnog oglasa neće se uzimati u razmatranje.
Po zatvaranju Javnog oglasa Komisija za provođenje procedure prijema u radni odnos (u daljem tekstu: Komisija) će prema dostavljenoj
dokumentaciji izvršiti klasifikaciju kandidata.
Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave na Javni oglas, Komisija će odbaciti zaključkom.
Komisija će u pisanoj formi zaključkom obavijestiti kandidate koji nisu dostavili blagovremenu, potpunu i urednu dokumentaciju.
Kandidati koji nisu dostavili blagovremenu, potpunu i urednu dokumentaciju, ne mogu učestvovati u daljoj oglasnoj proceduri.
Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove Javnog oglasa i čije prijave budu uredne, potpune i blagovremene obavit će se provjera znanja, radnih i
stručnih sposobnosti i vještina.
Komisija će pismenim putem pozvati kandidate na provjeru znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina putem pismenog testa.
Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare najmanje 70% od ukupnog broja bodova stiču pravo da pristupe intervjuu koji ima za cilj procjenu
profesionalnih karakteristika, iskazanih sposobnosti i kompetencija za radno mjesto na koje se kandidat prijavio.
Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare manje od 70% od ukupnog broja bodova isključuju se iz dalje procedure prijema u radni odnos.
Komisija će izvršiti bodovanje kandidata, te sačiniti rang listu uspješnih kandidata i istu istaknuti na Oglasnoj ploči Ustanove.
Izvještaj o provedenom postupku i rang listu uspješnih kandidata Komisija će dostaviti direktoru Ustanove, koji će donijeti odluku o izboru kandidata
sa liste uspješnih kandidata.
Prijave na Javni oglas dostaviti u zatvorenim kovertama putem pošte ili lično na adresu, UZ OBAVEZNU NAZNAKU NA KOVERTI ZA KOJE SE
RADNO MJESTO KANDIDAT PRIJAVLJUJE:

Javna zdravstveno-nastavna ustanova
Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla
75000 T U Z L A
Ul. Albina i Franje Herljevića broj 1

KOMISIJI ZA PROVOĐENJE PROCEDURE PRIJEMA U RADNI ODNOS
“Prijava na javni oglas za prijem u radni odnos /navesti poziciju/_____“

sa naznakom „NE OTVARATI“

Kandidati koji se prijavljuju na više radnih mjesta dostavljaju dokumentaciju posebno za svaku poziciju.
Kandidati se mole da ne dostavljaju dokumente koji nisu traženi Javnim oglasom.
Dokumentaciju dostavljenu uz prijavu na Javni oglas Ustanova neće vraćati kandidatima.
DIREKTOR
s.r., Prim.prof.dr.sc. Samir Mačković

 

Tekst Javnog oglasa konačna verzija

PRIJAVNI-OBRAZAC za Javni oglas

PRIJAVNI-OBRAZAC za Javni oglas

Podijeli na socijalnim mrežama...