J A V N I O G L A S za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 30 (trideset) dana
Na osnovu člana 43. Statuta Javne zdravstveno-nastavne ustanove Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla, a u vezi sa članom 20a. Zakona o radu („Službene novine Federacije BiH“ broj: 26/16 i 89/18), članova 4., 6.-17. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Tuzlanskom kantonu („Sl. novine Tuzlanskog kantona“ broj: 4/19, 4/20, 11/20 i 5/21.), te članova 13., 14., 16.-29. i 35.-42. Pravilnika o radu – I dio (prečišćeni tekst) broj: 04-2388-1/2024. od 29.03.2024. godine, Pravilnika o radu – III dio (unutrašnja organizacija i sistematizacija radnih mjesta), broj: 04-497-2/2024. od 24.01.2024. godine i Odluke o utvrđivanju potrebe i raspisivanju Javnog oglasa za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 30 (trideset) dana, broj: 13-03-6654-1/24 od 04.10.2024. godine, direktor Ustanove raspisuje
- Knjigovođa materijalnog knjigovodstva u Odjeljenju za računovodstvo
– Služba za ekonomsko-finansijske poslove ………………………………………………………………………………………………. 1 izvršilac
- Referent za obračun plaća u Odjeljenju finansijske operative
– Služba za ekonomsko-finansijske poslove ………………………………………………………………………………………………. 1 izvršilac
Kratak opis poslova za poziciju pod broj 1:
Organizuje rad u materijalnom knjigovodstvu; – strogo vodi računa da se poslovi moraju obavljati na način i u rokovima kako je to odredjeno i odredbama Zakona o računovodstvu i Računovodstvenim standardima, – usko saradjuje sa glavnim knjigovodjom po pitanju ispravnosti dokumentacije za knjiženje, obavlja poslove u datim rokovima i predlaže mjere za otklanjanje nedostataka koji bi imali uticaja na kvalitet i ažurnost izvršenja poslova; – vodi analitičko knjigovodstvo svih stalnih sredstava po organizacionim jedinicama, provodi sve promjene u nabavkama, otudjenju i rashodovanju imovine; – radi na usaglašavanju stanja po knjigovodstvu sa stanjem po popisu koja se unose u popisne liste i vrši odgovarajuća knjiženja po zapisnicima i elaboratima popisnih komisija; – vodi knjigu stalnih sredstava shodno odredbama Zakona o računovodstvu i Računovodstvenim standardima; – po uputama i nadzorom glavnog knjigovodje sastavlja dodatnu ili novu dokumentaciju u vezi s knjiženjem stanja i promjena na stalnim sredstvima Ustanove, te sastavlja obračun i predračun amortizacije stalnih sredstava, kao i izradu materijala potreban za sastavljanje godišnjeg izvještaja uz završni račun Ustanove; – radi na pripremanju materijala za redovnu i vanrednu inventarizaciju stvari iz stalnih sredstava, prilikom samog postupka inventarisanja, kao i prilikom sastavljanja elaborata o inventarisanju; – vrši revalorizaciju stalnih sredstava; – na zahtjev drugih službi daje knjigovodstvene podatke potrebne za sastavljanje raznih izvještaja i obračuna; – vodi svakodnevnu evidenciju o svojim izvršenim poslovima i radnim zadacima po količini i istu svakodnevno daje na potpis glavnom knjigovodji; – za izvršenje svojih zadataka odgovoran je u skladu sa zakonskim propisima za kvalitetno i blagovremeno obavljanje poslova i radnih zadataka.
Edukacija i stručno usavršvanje : stalno lično usavršavanje.
Obavljanje i drugih poslova vezanih za dato radno mjesto iz svoje struke a po nalogu neposrednog rukovodioca.
Kratak opis poslova za poziciju pod broj 2:
Organizovanje rada i obezbjeđenje uslova za normalno odvijanje procesa rada: – učestvovanje u obezbjeđivanju uslova za rad u saradnji sa odgovornim referentom za obračun plaća.
Poslovi finansijske operative: Prima dokumentaciju vezanu za obračun plaća, istu kontroliše i vrši pripreme za obračun; – kontroliše i unosi odrađene sate iz šiht liste za svakog radnika pojedinačno; – kontroliše i unosi administrativne zabrane radnika; – vrši obračun satnica za sve vrste naknada i unosi u računar za svakog radnika pojedinačno; – unosi koeficijente za nova rješenja; – unosi potrebne podatke sa ugovora o radu za novoprimljene radnike; – obračunava naknade bolovanja preko 42 dana; – priprema doznake za refundaciju naknada za bolovanja preko 42 dana; – unosi podatke o stimulaciji za svakog radnika pojedinačno; – kontroliše obračunske liste radnika prije konačne izrade rekapitulacije obračunatih plaća; – kontroliše spiskove obustava; – kontroliše spiskove naloga po tekućim računima, uštimava sa platnom listom i dostavlja na kontrolu poslovnim bankama; – piše naloge za upis neto primanja na tekuće račune; – vrši podjelu obračunskih listi radnicima i odgovara za eventualne nedostatke na listama i urednu dostavu radniku; – odlaže dokumentaciju u dosije radnika i u skladu sa zakonskim odredbama vrši arhiviranje dokumentacije; – uz saglasnost odgovornog referent a za obračun plaća izdaje sve vrste uvjerenja o plaćama i odgovara za njihovu tačnost; – vrši zavođenje u protokol i popunu obrazaca za kredite koje podižu radnici Ustanove; – u saradnji sa odgovornim referentom za obračun plaća popunjava i dostavlja sve potrebne obrasce poreskoj upravi i drugim fondovima; – obračunava naknadu za ishranu u toku rada (topli obrok); – obračunava naknadu za prevoz radnika na posao i sa posla i ostale naknade; – vodi svakodnevno evidenciju o svom radu; – radi i druge poslove koji mu se stave u zadatak od strane odgovornog referenta za obračun plaća; – odgovara za tačnost i blagovremenost obračuna plaća radnika.
Rad na poboljšanju i mjerenju kvaliteta prema planu održavanja i poboljšanja sistema kvaliteta i sigurnosti, te mjerenje kvaliteta kliničkog rada (kliničke revizije, indikatori).
Vrši svakodnevnu gotovinsku naplatu; – vodi evidenciju izdatih blokova za naplatu i izdatih akontacija za službena putovanja i stara se o njihovoj likvidaciji; – sastavlja izvještaj o naplati gotovine po organizacionim jedinicama; – vrši svakodnevnu gotovinsku isplatu (dnevnice, putni troškovi, računi i dr.); – vrši pripremu banke (otprema gotovog novca); – zavodi blagajničku dokumentaciju “ulaza-izlaza”; – zavodi blagajnički izvještaj (svakodnevno zaključivanje blagajne); – vrši obračun ugovora o djelu; – obavlja i sve druge poslove u saradnji sa odgovornim referentom za obračun plaće i referentom za platni promet i likvidaciju ulaznih faktura; – stara se o primjeni zakonskih propisa koji se odnose na blagajnu, posebno gotovinska plaćanja; – vodi evidenciju o izvršenim poslovima i radnim zadacima i istu dostavlja na potpis šefu Odjeljenja.
Rad na poboljšanju i mjerenju kvaliteta prema planu održavanja i poboljšanja sistema kvaliteta i sigurnosti, te mjerenje kvaliteta kliničkog rada (kliničke revizije, indikatori).
Edukacija i stručno usavršavanje: Stalno lično usavršavanje.
Obavljanje i drugih poslova vezanih za dato radno mjesto iz svoje struke, a po nalogu neposrednog rukovodioca.
Kandidati treba da ispunjavaju opšte i druge propisane uslove Javnog oglasa:
Opšti uslovi:
- da su državljani Bosne i Hercegovine;
- da su stariji od 18 godina;
- da su zdravstveno sposobni za poslove za koje se kandiduju.
Za radno mjesto na poziciju rednim brojem 1. i 2.
Potrebno zvanje, zanimanje, smjer, stepen stručne spreme i radno iskustvo:
- stručno zvanje, zanimanje, smjer: srednja ekonomska škola – SSS IV stepen – ekonomski tehničar
- radno iskustvo u struci: 6 (šest) mjeseci
Kandidati koji se prijavljuju na Javni oglas treba da dostave:
- Prijavni obrazac (uredno popunjen i svojeručno potpisan – preuzima se sa web stranice ustanove: dztuzla.ba ili na recepciji Ustanove);
- Izvod iz matične knjige rođenih;
- Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci);
- PBA-1/ili PBA-3 (ne starije od 6 mjeseci);
- Dokaz o završenom obrazovanju koje se traži Javnim oglasom (srednja ekonomska škola – SSS IV stepen – ekonomski tehničar);
- Uvjerenje o radnom iskustvu u struci i zanimanju od poslodavca.
(Ukoliko kandidat nije u mogućnosti dostaviti Uvjerenje o radnom iskustvu u struci i zanimanju od poslodavca, može da dostavi Uvjerenje o radnom stažu izdato od nadležne Porezne uprave ili Uvjerenje o radnom stažu izdato od Federalnog zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje – Kantonalna administrativna služba Tuzla, u kojem je naznačena šifra zanimanja)
Radi bodovanja i rangiranja kandidata u skladu sa Pravilnikom o radu – I dio, kandidati uz prijavu treba da dostave sljedeću dokumentaciju:
- Uvjerenje sa prosjekom ocjena ostvarenih tokom školovanja (srednja ekonomska škola – SSS IV stepen – ekonomski tehničar);
- Kandidati koji se nalaze na evidenciji nezaposlenih lica Službe za zapošljavanje, radi bodovanja mogu da dostave uvjerenje ove Službe da se vode na evidenciji nezaposlenih lica i o vremenu provedenom na evidenciji nezaposlenih lica;
- Kandidati mogu dostaviti dokumentaciju kojom se dokazuju prava prema Zakonu o dopunskim pravima branitelja i članova njihovih obitelji Tuzlanskog kantona na osnovu koje će ostvariti prednost pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom, kada imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova (uspjeha tokom školovanja, vrijeme provedeno na evidenciji Službe za zapošljavanje) i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina – putem intervjua.
Kandidati su obavezni dostaviti dokumentaciju navedenu pod: a).
Kandidati koji ne dostave dokumentaciju navedenu pod: b) neće biti bodovani po tom osnovu, a kandidati koji ne dostave dokaz pod c) ne ostvaruju pravo na razmatranje prednosti pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom da imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina – putem intervjua.
Kandidati koji se prijavljuju za više pozicija dostavljaju dokumentaciju za svaku poziciju posebno.
Svi dokumenti koji se dostavljaju uz prijavu na Javni oglas moraju biti u ovjerenoj kopiji.
Napomena: Izabrani kandidati će biti u obavezi da prije prijema u radni odnos, odnosno prije potpisivanja Ugovora o radu dostave:
- Ljekarsko uvjerenje kao dokaz da su tjelesno i duševno sposobni za obavljanje poslova za koje se kandiduju;
- Uvjerenje da protiv lica nije pokrenut krivični postupak, ne starije od datuma izlaska Javnog oglasa.
Javni oglas ostaje otvoren 8 (osam) dana od dana objavljivanja, a rok za podnošenje prijava počinje teći narednog radnog dana od dana njegovog objavljivanja u dnevnom listu.
Podnosilac neuredne, nepotpune i neblagovreme prijave nije učesnik Javnog oglasa i nema procesnu legitimaciju za pobijanje odluke o izboru kandidata ili čitavog postupka za zasnivanje radnog odnosa, pred Upravnim odborom Ustanove, odnosno pred nadležnim sudom.
Urednom prijavom na Javni oglas smatra se uredno popunjen PRIJAVNI OBRAZAC.
Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su kandidati dostavili sve dokaze o ispunjavanju opštih i posebnih uslova i ostale dokumentacije koja se traži Javnim oglasom.
Blagovremenom prijavom na Javni oglas smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u Javnom oglasu.
Ispunjavanje uslova utvrđenih Javnim oglasom računa se sa danom predaje prijave.
Po zatvaranju Javnog oglasa, Komisija za provođenje procedure prijema u radni odnos (u daljem tekstu: Komisija) će prema dostavljenoj dokumentaciji izvršiti klasifikaciju kandidata.
Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave na Javni oglas, Komisija će odbaciti zaključkom.
Komisija će u pisanoj formi zaključkom obavijestiti kandidate koji nisu dostavili urednu, potpunu i blagovremenu dokumentaciju.
Kandidati koji nisu dostavili urednu, potpunu i blagovremenu dokumentaciju, ne mogu učestvovati u daljnjoj oglasnoj proceduri.
Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove Javnog oglasa i čije prijave budu uredne, potpune i blagovremene obavit će se provjera znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina putem pismenog testa i intervjua.
Komisija će pismenim putem pozvati kandidate na provjeru znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina putem pismenog testa.
Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare najmanje 70% od ukupnog broja bodova stiču pravo da:
- pristupe intervju-u, koji ima za cilj procjenu profesionalnih karakteristika, iskazanih sposobnosti i kompetencija za radno mjesto na koje se kandidat prijavio
Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare manje od 70% od ukupnog broja bodova isključuju se iz dalje procedure prijema u radni odnos.
Komisija će izvršiti bodovanje kandidata, te sačiniti rang Listu uspješnih kandidata i istu istaknuti na Oglasnoj ploči Ustanove.
Izvještaj o provedenom postupku i rang Listu uspješnih kandidata Komisija će dostaviti direktoru Ustanove, koji će donijeti Odluku o izboru kandidata sa liste uspješnih kandidata.
Prijave na Javni oglas dostaviti u zatvorenim kovertama putem pošte ili lično na adresu, UZ OBAVEZNU NAZNAKU NA KOVERTI ZA KOJE RADNO MJESTO KANDIDAT APLICIRA:
Javna zdravstveno-nastavna ustanova
Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla
75000 T U Z L A
Ul. Albina i Franje Herljevića broj 1
KOMISIJI ZA PROVOĐENJE PROCEDURE PRIJEMA U RADNI ODNOS
“Prijava na Javni oglas za prijem u radni odnos /navesti poziciju/_____“
sa naznakom „NE OTVARATI“
Dokumentaciju dostavljenu uz prijavu na Javni oglas Ustanova neće vraćati kandidatima.
DIREKTOR
prof. dr. sc. Samir Mačković
Tekst Javnog oglasa računovodstvo, KONAČNA VERZIJA, 04.10.2024.
PRIJAVNI-OBRAZAC za Javni oglas (1)