Javni konkurs za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca
Javni konkurs možete preuzeti u PDF formi ovdje!
Prijavni obrazac u PDF formi preuzmite ovdje!
Na osnovu člana 43. Statuta Javne zdravstveno-nastavne ustanove Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla, a u vezi sa članom 20 a. Zakona o radu („Službene novine Federacije BiH“, broj 26/16 i 89/18), člana 4. i članova 6.-17. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Tuzlanskom kantonu („Sl. novine Tuzlanskog kantona“, broj: 4/19, 4/20, 11/20 i 5/21.), te članova 13., 14. i 16.-29. Pravilnika o radu – I dio broj: 04-2315-1/2022. od 16.05.2022.godine, Pravilnika o radu – III dio (unutrašnja organizacija i sistematizacija radnih mjesta) broj: 04-5548-1/2022 od 24.10.2022.godine i Odluke o utvrđivanju potrebe i raspisivanju Javnog konkursa za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca broj: 16-02-2641-1/23. od 10.05.2023. godine, v.d. direktor Ustanove dana 15.05.2023.godine raspisuje
J A V N I K O N K U R S
za prijem radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom
uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca
Javna zdravstveno-nastavna ustanova Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla (u daljem tekstu: JZNU Dom zdravlja Tuzla) raspisuje Javni konkurs za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme sa punim radnim vremenom uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca za sljedeća radna mjesta:
- Referent za pravne poslove i javne nabavke u Odjeljenju pravnih poslova i poslova zaštite
- Služba pravnih, kadrovskih i opštih poslova, 1 izvršilac
- Referent za kadrovske poslove u Odjeljenju kadrovskih i opštih poslova
- Služba pravnih, kadrovskih i opštih poslova, 1 izvršilac
- Interni revizor, 1 izvršilac
Kratak opis poslova za poziciju broj 1:
Obavlja sve pravne poslove; – vrši izradu normativnih akata, raznih materijala, opštih akata i odluka; – sastavlja tužbe, žalbe i druge podneske u parničnim, upravnim, izvršnim, krivičnim i prekršajnim postupcima; – zastupa Ustanovu pred sudovima i organima uprave u svim pokrenutim postupcima; – vrši izradu tekstova ugovora i daje primjedbe i prijedloge na ponuđene tekstove ugovora; – vrši sve potrebne radnje u vezi sa upisom u sudski registar i druge registre svih radnji i akata koji podliježu registraciji; – u svom radu ostvaruje saradnju sa organizacionim cjelinama Ustanove i daje stručna mišljenja u vezi sa primjenom zakonskih propisa i opštih akata iz djelokruga rada Ustanove; – u svom radu vrši prijem stranaka i daje stručna mišljenja u vezi sa primjenom zakonskih propisa i opštih akata koji regulišu oblast rada Ustanove; – prati, stara se i odgovara za primjenu propisa iz djelokruga svoga rada; – prati zakonske i podzakonske propise i opšte akte i daje pismena i usmena uputstva za njihovu primjenu; – učestvuje u izradi odluka direktora i Upravnog odbora i stara se o njihovom izvršavanju; – po potrebi učestvuje u radu određenih komisija; – u saradnji sa načelnikom Službe ili šefom Odjeljenja daje pravna mišljenja i učestvuje u izradi izvještaja i informacija.
Obavlja sve pravne poslove u postupku nabavke, kontrole izvršenja nabavke i dodjeljivanja ugovora o javnoj nabavci roba, usluga i radova u skladu sa postupcima utvrđenim Zakonom o javnoj nabavci i podzakonskim aktima; – preduzima sve potrebne mjere kako bi se u postupku javne nabavke osigurala pravična i aktivna konkurencija među potencijalnim dobavljačima uz ostvarivanje jednakog tretmana, nediskriminacije i transparentnosti; – razmatra prigovore na postupak javne nabavke; – sastavlja tužbe, žalbe i druge podneske vezano za javne nabavke; – zastupa Ustanovu pred sudovima i organima uprave u svim pokrenutim postupcima javnih nabavki; – vrši izradu tekstova, ugovora i daje primjedbe i prijedloge na ponuđene tekstove ugovora vezano za javne nabavke; – prati i primjenjuje zakonske i podzakonske propise iz oblasti javnih nabavki.
Obavlja i druge poslove u okviru svog zanimanja.
Kratak opis poslova za poziciju broj 2:
Vrši izradu ugovora o radu i svih vrsta odluka i rješenja vezanih za sticanje i ostvarivanje prava iz radnog odnosa; – dostavlja prijave i odjave zaposlenih za zdravstveno i penziono osiguranje; – vodi matične i druge evidencije iz oblasti radnih odnosa; – vrši izradu potrebnih izvještaja i analiza iz oblasti radnih odnosa; – daje stručna mišljenja u vezi sa primjenom propisa koji regulišu radne odnose; – vrši prijem stranaka i daje stručna mišljenja u vezi sa primjenom zakonskih propisa koji regulišu radne odnose; – vrši izradu javnih konkursa i javnih oglasa; – prati i izvršava projekte nadležnih službi za zapošljavanje u dogovoru sa neposrednim rukovodiocem; – učestvuje u izradi svih rješenja, ugovora i drugih pravnih akata, koji se odnose na edukacije i stručno usavršavanje radnika Ustanove i radnika drugih ustanova u obliku specijalizacije, pripravničkog staža, stručne studentske i učeničke prakse i sl. o kojima vodi evidenciju; – prati ispunjavanje uslova za ostvarivanje prava radnika na starosnu penziju i provodi proceduru za isto; – provodi proceduru za radnike kojima je od strane nadležne institucije utvrđena I kategorija invalidnosti – gubitak radne sposobnosti i II kategorija – preostala radna sposobnost, te po potrebi izjavljuje žalbe na ista rješenja; – po potrebi učestvuje u radu komisija i stručnih tijela Ustanove; – po potrebi zastupa Ustanovu pred sudovima i organima uprave u svim pokrenutim postupcima.
Obavlja i druge poslove u okviru svog zanimanja.
Kratak opis poslova za poziciju broj 3:
Obavlja isključivo poslove interne revizije koji se odnose na: reviziju organizacije, reviziju zakonitosti i regularnosti finansijskih transakcija, reviziju izvršenja i finansijske revizije koje su u skladu sa međunarodnim strandardima za internu reviziju; – vrši sistematičan pregled i procjenu upravljanja rizikom i internih kontrola; – procjenjuje adekvatnost i efikasnost sistema finansijskog upravljanja i kontrole u smislu: identifikacije rizika, ocjene rizika i upravljanja rizikom; – ispunjavanja zadataka i postizanje definisanih ciljeva Ustanove; – ekonomične, efikasne i djelotvorne upotrebe resursa; – usklađenosti sa uspostavljenim politikama, procedurama, zakonima i regulativama; – čuvanja sredstava Ustanove od gubitaka kao rezultata svih vidova nepravilnosti; – integriteta i vjerodostojnosti informacija, računa i podataka, uključujući procese internog i eksternog izvještavanja; – priprema Pravilnik o radu interne revizije Ustanove; – priprema strateški plan interne revizije za period od 3 godine; – priprema godišnji plan interne revizije na osnovu procjene rizika i usvojenog strateškog plana i nakon što ga odobri direktor, osigurava njegovu adekvatnu implementaciju i nadzor nad njegovim izvršenjem; – informiše direktora ukoliko se pojavi sumnja o nepravilnosti ili prevari koje mogu rezultirati kriminalnim aktivnostima ili kršenjem propisa radi daljeg postupanja; – priprema godišnji izvještaj o aktivnostima u svom radu i priprema godišnji izvještaj o provedenim aktivnostima svoga rada; – evidentira sve aktivnosti revizije i čuva dokumentaciju koja se odnosi na internu reviziju; – čuva svaku profesionalnu ili poslovnu tajnu koju je saznao tokom interne revizije; – čuva sve radne zabilješke nastale u vrijeme obavljanja interne revizije; – obavlja i druge aktivnosti u skladu sa propisima koji regulišu oblast interne revizije.
Kandidati treba da ispunjavaju opšte i posebne uslove Javnog konkursa, kako slijedi:
Za pozicije pod rednim brojem: 1., 2. i 3.
Opšti uslovi:
- da su državljani Bosne i Hercegovine
- da su stariji od 18 godina
- da su zdravstveno sposobni za obavljanje poslova radnog mjesta na koje apliciraju
Za poziciju pod rednim brojem 1.
Potrebno zvanje-zanimanje, smjer/stepen stručne spreme/radno iskustvo:
- Stručno zvanje, zanimanje, smjer: diplomirani pravnik/bachelor prava
- Stepen stručne spreme: VSS VII stepen/VSS I ciklus 240 ECTS bodova
- Radno iskustvo u struci: 1 godina
Posebni uslovi:
- Poznavanje rada na računaru
Za poziciju pod rednim brojem 2.
Potrebno zvanje-zanimanje, smjer/stepen stručne spreme/radno iskustvo:
- Stručno zvanje, zanimanje, smjer: diplomirani pravnik/bachelor prava
- Stepen stručne spreme: VSS VII stepen/VSS I ciklus 240 ECTS bodova
- Radno iskustvo u struci: 1 godina
Posebni uslovi:
- Poznavanje rada na računaru
Za poziciju pod rednim brojem 3.
Potrebno zvanje-zanimanje, smjer/stepen stručne spreme/radno iskustvo:
- Stručno zvanje, zanimanje, smjer: diplomirani ekonomista/bachelor ekonomije
- Stepen stručne spreme: VSS VII stepen/VSS I ciklus 240 ECTS bodova
- Radno iskustvo u struci: 5 godina rada na poslovima diplomiranog ekonomiste ili na poslovima revizora
Posebni uslovi:
- Certifikat za ovlaštenog revizora ili Certifikat za internog revizora
- Licenca
Ostali posebni uslovi:
- Edukacija iz upravljanja kvalitetom u zdravstvu i
- Edukacija iz zdravstvenog menadžmenta – osnovni nivo
Kandidati uz prijavu na Javni konkurs treba da dostave:
- Prijavni obrazac uredno popunjen i potpisan (preuzima se sa web stranice Ustanove: dztuzla.ba
- Izvod iz matične knjige rođenih
- Uvjerenje o državljanstvu
- PBA-1 ili PBA-3
- Dokaz o završenom obrazovanju
- za pozicije pod rednim brojem 1. i 2.:
- Diploma o završenom Pravnom fakultetu VSS VII stepen,
- Diploma i dodatak Diplomi za VSS I ciklus 240 ECTS bodova bachelor prava,
- za poziciju pod rednim brojem 3.:
- Diploma o završenom Ekonomskom fakultetu VSS VII stepen,
- Diploma i dodatak Diplomi za VSS I ciklus 240 ECTS bodova bachelor ekonomije.
- Dokaz o poznavanju rada na računaru za pozicije pod rednim brojem 1. i 2.: Certifikat/Uvjerenje/Diploma i slično o stečenom znanju nakon provedene edukacije (kursa, tečaja i sl.)
Napomena: kao dokaz o poznavanju rada na računaru neće se uzimati u obzir dokaz o položenom predmetu iz informatike i sl. tokom školovanja.
- Za poziciju pod rednim brojem 3.
- Certifikat za ovlaštenog revizora ili Certifikat za internog revizora i Licenca
- Za poziciju pod rednim brojem 3.
- Dokaz o završenoj edukaciji iz upravljanja kvalitetom u zdravstvu i
- Dokaz o završenoj edukaciji iz zdravstvenog menadžmenta – osnovni nivo.
(Na Javni konkurs – pozicija pod rednim brojem 3. se mogu javiti i kandidati koji ne posjeduju navedene edukacije, a na koje će biti upućeni u toku trajanja radnog odnosa u roku koji im odredi v.d. direktor Ustanove, u skladu sa Planom i programom edukacija Ustanove).
- Radi bodovanja i rangiranja kandidata u skladu sa Pravilnikom o radu – I dio, kandidati uz prijavu treba da dostave sljedeću dokumentaciju:
- Uvjerenje sa prosjekom ocjena ostvarenih tokom studija
- Dokaz o radnom iskustvu u struci na istim ili sličnim poslovima na koje kandidat aplicira:
- za pozicije 1. i 2. u trajanju od najmanje jedne godine ili dokaz o obavljenom pripravničkom stažu u struci u trajanju od jedne godine ili dokaz o stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa u struci u trajanju od jedne godine
- za poziciju 3. u trajanju od najmanje pet godina rada na poslovima diplomiranog ekonomiste ili na poslovima revizora
- Kandidati koji se nalaze na evidenciji nezaposlenih lica Službe za zapošljavanje radi bodovanja mogu da dostave uvjerenje ove Službe da se vode na evidenciji nezaposlenih lica i o vremenu provedenom na evidenciji nezaposlenih lica nakon sticanja stručne spreme koja se traži Javnim konkursom.
- Kandidati mogu dostaviti dokumentaciju kojom se dokazuju prava prema Zakonu o dopunskim pravima branitelja i članova njihovih obitelji Tuzlanskog kantona na osnovu koje će ostvariti prednost pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom, kada imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova (uspjeha tokom studiranja, radnog iskustva u struci, vrijeme provedeno na evidenciji Službe za zapošljavanje nakon sticanja stručne spreme tražene Javnim konkursom) i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem testiranja i intervjua.
Kandidati su obavezni dostaviti dokumentaciju navedenu u tačci 9. pod: a) i b).
Kandidati koji ne dostave dokumentaciju navedenu pod 9 c) neće biti bodovani po tom osnovu.
Kandidati koje ne dostave dokaz pod 9 d) ne ostvaruju pravo na razmatranje prednosti pri zapošljavanju nad ostalim kandidatima pod uslovom da imaju isti broj bodova po prethodno obavljenom bodovanju, po osnovu posebnih uslova i bodova ostvarenih na provjeri znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina, putem testiranja i intervjua.
Kandidati koji se prijavljuju za više pozicija dostavljaju dokumentaciju posebno za svaku poziciju.
Svi dokumenti koji se dostavljaju uz prijavu na Javni konkurs moraju biti u ovjerenoj kopiji.
Kandidati se mole da ne dostavljaju dokumente koji nisu traženi Javnim konkursom.
Napomena: Izabrani kandidati će biti u obavezi da prije prijema u radni odnos, odnosno prije potpisivanja Ugovora o radu dostave:
- Ljekarsko uvjerenje kao dokaz da je tjelesno i duševno sposoban za obavljanje poslova za koje se kandiduje,
- Uvjerenje da protiv lica nije pokrenut krivični postupak, ne starije od datuma izlaska Javnog konkursa,
- Uvjerenje da lice nije osuđivano za krivično djelo za koje je izrečena zatvorska kazna, osim krivičnog djela protiv sigurnosti javnog saobraćaja, ne starije od datuma izlaska Javnog konkursa
Javni konkurs ostaje otvoren 8 dana od dana objavljivanja, a rok za podnošenje prijava počinje teći narednog radnog dana od dana njegovog objavljivanja u dnevnom listu.
Podnosilac neuredne, nepotpune i neblagovreme prijave nije učesnik Javnog konkursa i nema procesnu legitimaciju za pobijanje odluke o izboru kandidata ili čitavog postupka za zasnivanje radnog odnosa, pred Upravnim odborom Ustanove, odnosno pred nadležnim sudom.
Urednom prijavom na Javni konkurs smatra se uredno popunjen PRIJAVNI OBRAZAC.
Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su kandidati dostavili sve dokaze o ispunjavanju općih i posebnih uslova i ostale dokumentacije naznačene u Javnom konkursu.
Blagovremenom prijavom na Javni konkurs smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u Javnom konkursu.
Ispunjavanje uslova utvrđenih Javnim konkursom računa se sa danom predaje prijave.
Po zatvaranju Javnog konkursa Komisija za provođenje procedure prijema u radni odnos (u daljem tekstu: Komisija) će prema dostavljenoj dokumentaciji izvršiti klasifikaciju kandidata.
Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave na Javni konkurs, Komisija će odbaciti zaključkom.
Komisija će u pisanoj formi zaključkom obavijestiti kandidate koji nisu dostavili urednu, potpunu i blagovremenu dokumentaciju.
Kandidati koji nisu dostavili urednu, potpunu i blagovremenu dokumentaciju, ne mogu učestvovati u daljoj konkursnoj proceduri.
Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove Javnog konkursa i čije prijave budu uredne, potpune i blagovremene obavit će se provjera znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina putem pismenog testa i intervjua.
Komisija će pismenim putem pozvati kandidate na provjeru znanja, radnih i stručnih sposobnosti i vještina putem pismenog testa.
Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare najmanje 70% od ukupnog broja bodova stiču pravo da:
- pristupe intervjuu, koji ima za cilj procjenu profesionalnih karakteristika, iskazanih sposobnosti i kompetencija za radno mjesto na koje se kandidat prijavio.
Kandidati koji na pismenom testiranju ostvare manje od 70% od ukupnog broja bodova isključuju se iz dalje konkursne procedure prijema u radni odnos.
Komisija će izvršiti bodovanje kandidata, te sačiniti listu uspješnih kandidata.
Izvještaj o provedenom postupku i listu uspješnih kandidata Komisija će dostaviti v.d. direktoru Ustanove, koji će donijeti odluku o izboru kandidata sa liste uspješnih kandidata.
Dokumentaciju dostavljenu uz prijavu na Javni konkurs Ustanova neće vraćati kandidatima.
Prijave na Javni konkurs dostaviti u zatvorenim kovertama putem pošte na adresu:
Javna zdravstveno-nastavna ustanova
Dom zdravlja „Dr Mustafa Šehović“ Tuzla
75000 T U Z L A
Ul. Albina i Franje Herljevića broj 1
KOMISIJI ZA PROVOĐENJE PROCEDURE PRIJEMA U RADNI ODNOS
“Prijava na Javni konkurs za prijem u radni odnos
/OBAVEZNO NAVESTI POZICIJU/_______________________________________“
sa naznakom „NE OTVARATI“
NAPOMENA: Prijave na Javni konkurs dostavljene u zatvorenim kovertama, na kojima nije navedena pozicija na koju kandidat aplicira, neće biti uzete u razmatranje.
VD DIREKTOR,
s.r., Prim.prof.dr.sc. Samir Mačković