SAOPŠTENJE ZA MEDIJE, Predmet: Nekorektno ponašanje pacijenata

SAOPŠTENJE ZA MEDIJE, Predmet: Nekorektno ponašanje pacijenata

Obraćamo se svim nadležnim faktorima da daju svoj doprinos sve učestalijim pojavama nekorektnog ponašanja prema medicinskom osoblju. Jedan od zadnjnih se desio u Službi hitne medicinske pomoći, međutim to nije sve! Naime u posljednih nekoliko mjeseci učestala je pojava nekorektnog ponašanja uposlenika određenih firmi, a prema izabranim ljekarima. Česte su pojave dolaska u naše Službe i insistiranje da im se otvori i vodi bolovanjeb. Pri tome u velikom broju slučajeva nastupaju agresivno i s prijetanjama prema ljekarima ali i medicinskim sestrama.

Napominjemo ovom prilikom da su naši liječnici čitav svoj život posvetili školovanju i usavršavanju kako bi pacijentima pomogli da se izlječe ukoliko su bolesni, a ne da PACIJENTE prave bolesnicima što ne smiju ni po Zakonu niti po ljekarskom kodeksu. U najvećem broju slučajeva radi se o pacijentima firmi koje su u lošem finansijskom statusu, plaće neredovne i onda uposlenici nezakonito traže bolovanja kako bi bili pošteđeni rada u firmi koja im duguje plaće. Dakle prenos neriješenih statusa uposlenika u firmama počeo se riješavati preko zdravstvenog sistema.

Medicinsko osoblje Doma zdravlja Tuzla sve više se obraća menadžmentu kuće da se omogući njihova fizička sigurnost na radnom mjestu. Stoga obaviješatavamo javnost o ovom problemu i pozivamo i relevatne institucije da nam pomognu, a poslodavcima da više vode računa o zaposlenicima koji skoro pa na silu iako nemaju indicija za bolovanje pokušavaju iznuditi uputnice za neuropsihijatra gdje opet nastupaju agresivno tražeći da im se upiše dijagnoza koja će omogućiti bolovanje.

S poštovanjem,

U Tuzli 27. 08. 2010. godine

Ured za odnose s javnošću
ref.za odnose s javnošću
Adis Nišić d.p.r.

Podijeli na socijalnim mrežama...